Bankot alapít a TESCO
A világ egyik vezető kiskereskedelmi lánca tavasszal jelentette be, hogy banki tevékenységgel bővítené eddig is széles portfolióját. A Tesco azt ígérte, hogy az év végéig 30 fiókot nyit saját üzleteiben.
Szakértők szerint nem rossz ötlet a saját márkás bankok alapítása, mikor a tradicionális pénzintézetek bajban vannak. A gazdasági válságból való kitörési pont lehet a kiskereskedelem és a bankolás összekapcsolása. Egy kereskedelmi cég bankjánál várhatóan gyorsabban és alacsonyabb kamatok mellett lehet majd hitelt kapni, amelyet az ügyfelek a cég üzleteiben áruvásárlásra fordíthatnak. Vagyis nem az a fontos, hogy a bank nyereségessé váljon, hanem hogy további vásárlásokra ösztönözze a vevőket. Persze az sem zárható ki, hogy az áruházlánc a vevőkörére és kedvezményes pénzügyi szolgáltatásaira alapozva jelentős méretű banki ügyfélkört alakít ki; majd az ügyfélállományt és a fiókhálózatot értékesíti egy banknak – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >