Banán, zsömle, fogkefe voltak a nyári ALDI-k sztárjai
Három nyári zenei fesztiválon és a 17. FINA Világbajnokságon nyitott ideiglenes üzleteket az ALDI, amelyek kétszázezernél is több vásárlót szolgáltak ki nyitva tartásuk alatt. A diszkontlánc a VOLT Fesztiválon, a Duna Aréna mellett, illetve a Margitszigeten egy-egy 225, míg a Balaton Soundon és a Sziget Fesztiválon egy-egy 300 négyzetméteres áruházzal nyújtott pénztárcabarát megoldást a kellemes nyári időtöltéshez és a világbajnokság versenyein az örömteli szurkoláshoz.
A top termékek mindegyik helyszínen nagyon hasonlók voltak. A friss zöldségek és gyümölcsök közül a banán, a koktélparadicsom, az alma és a nektarin voltak a legkeresettebbek. Az ALDI „Azon melegében” nevű látványpékségében a vásárlók legtöbbször császárzsömlét, virslis táskát, sajtos pogácsát és vajas croissant-t tettek kosarukba. A Grillzónákban közel 20 000 adag ételt készítettek az ALDI szakácsai, a legtöbben pácolt csirkemellet, különböző ízű Berner-, illetve grillkolbászokat vettek. A tejtermékek közül a kakaó, az ivójoghurt és a mozzarella snack vitte el a pálmát. Nem maradhatott el a kínálatból a non-food termékek széles köre sem, a legnagyobb darabszámban fogkefe, füldugó és felfújható matrac fogyott. //
Kapcsolódó cikkeink
Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Filmvetítéssel és késő esti nyitvatartással is várják a fővárosi fürdők nyáron a közönséget
Az iskolai nyári szünet kezdetével változatos programokkal várják a vendégeket…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >