Báloztak a magyar ízek kedvelői
Ételkülönlegességekkel és nívós szakmai díjakkal köszöntötték a mintegy 250 elegáns vendéget az idén első alkalommal megrendezett Magyar Ízek Bálján, a Gödöllői Királyi Kastélyban. A hagyományteremtő társasági eseménnyel a tradicionális magyar ízek és a gasztrokultúra ápolását, valamint a magyar termelők népszerűsítését állította reflektorfénybe a Magyar Ízek Kereskedelmi Szövetség (MIKSZ) Zrt. és szervező partnere, a Human Telex Reklámügynökség.
Páratlan gasztronómiai élményben volt részük a Magyar Ízek Bálja vendégeinek. „A megújuló hagyományok” jegyében a báli vacsora fogásait Magyarország hét kiváló és ismert hazai séfje készítette kizárólag minőségi, magyar alapanyagok felhasználásával. A menüben olyan különlegességek szerepeltek, mint a szilvásváradi pisztráng kaviár fürjtojással és uborkasalátával, a bükki kecskesajttal gratinírozott libamáj „tatár”, a szőlőlevélben sült szürkeharcsa csomboros káposztával, valamint a konfitált vízibivaly nyak és szürkemarha borjú bélszín duó kéksajtos kukorica prószával és szarvasgombás burgonya habbal. A szervezők a közelgő böjti időszakra való tekintettel böjti menüt is összeállítottak. Az ételeket a korábbi „Év borászai” díjat nyert pincészetek nedűi kísérték.
„Az utóbbi években háttérbe szorultak a minőségi, magas színvonalú szórakoztatást kínáló, tradicionális rendezvények. Ezért is tartjuk nagy eredménynek egy hagyományteremtő bál megszervezését, amely várakozáson felüli sikert aratott. Külön öröm, ha egy társasági esemény túlmutat a szórakoztatáson és nemesebb célt is megvalósít. Már alig várjuk a következő báli szezont” – emelte ki Hajnal Tamás, a Human Telex Reklámügynökség kreatív és stratégiai igazgatója.
A bálon három kategóriában osztottak ki szakmai díjakat. Az Év Termelője elismerést az elmúlt években véghezvitt önerős fejlesztéseket és újonnan bevezetett eljárásokat értékelve Gábor Sándor, a Gábriel Bon Bon Manufaktúra tulajdonosa vehette át. Az Év Felfedezettje a megújított termék és az új stratégia okán a Tokaji Borecet Kft. által gyártott Muskotályos Borecet lett. Az Év Sikerterméke kategóriában pedig a legkeresettebb és a legtöbbet értékesített termékként Sáfrány László füstölt pisztrángja diadalmaskodott.
A rendezvény szervezésében a MIKSZ partnere a Human Telex Reklámügynökség volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Üzleti tervezéshez egy kis segítség
A CEONET Klub és az Egyensúly Intézet újabb közös eseményre…
Tovább olvasom >Európai küldöttséget látott vendégül az NFFT és a BCSDH
Milyen európai szintű együttműködések segíthetik az európai és a hazai…
Tovább olvasom >Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >