Balogh Levente újabb nagy dobása: megnyílt az első Vízangyal Health & Beauty Center
A modern városi látványosságokat és a természetközeliséget ötvöző BudaPart városnegyed központjában nyitotta meg kapuit az első Vízangyal Health & Beauty Center. Az életmódközpont Szentkirályi ásványvíz alapú Vízangyal termékekkel, különféle kezelésekkel és exkluzív kávézóval várja a szépülni és pihenni vágyókat.
A Szentkirályi ásványvizet piacvezetővé emelő Balogh Levente a tavalyi évben tört be a szépségápolási piacra a Szentkirályi ásványvíz alapú Vízangyal kozmetikai termékcsaládjával. Az egészségtudatos és kiegyensúlyozott életmód népszerűsítésének következő lépéseként az üzletember elindította a Vízangyal Health & Beauty franchise rendszert, amelynek első életmódközpontja idén márciusban nyílt meg a BudaPart városnegyedben. A vendégek testi és lelki feltöltődését, valamint külső-belső hidratálását szolgáló létesítmény kozmetikai kezeléseknek, pilates- és jógaóráknak, bemutatóteremnek, valamint egy Beauty Cafénak is otthont ad. Az ásványvíz alapú kezelések és termékek hazai és nemzetközi szinten is egyedülállóak, így a tervek szerint a franchise nem csak magyar, de külföldi nagyvárosokban, elsőként már idén Dubaiban is megjelenik majd.
„A természettől kapott szépséget csak a természet erejével őrizhetjük meg, a Szentkirályi pedig olyan egyedülálló összetételű természeti kincs, amely a Vízangyal termékek tökéletes alapanyagául szolgál. Büszke vagyok rá, hogy a Vízangyal Health & Beauty Center egy igazi családbarát hely lett, ahol prémium szolgáltatásokkal várjuk látogatóinkat, és feltöltődést kínálunk minden korosztálynak”
– mondta Balogh Levente, a Vízangyal tulajdonosa.
A belső hidratálás már a Vízangyal Health & Beauty szalon előterében elkezdődik, hiszen a Beauty Café vendégei kollagénes kávékülönlegességeket és hialuronnal dúsított limonádékat is fogyaszthatnak. A szalon bemutatótermében tapasztalt szakemberek ismertetik meg a látogatókat a professzionális és kereskedelmi Vízangyal termékekkel, akik a kozmetikai kezelések mellett spa manikűrrel és pedikűrrel, valamint életmódtanácsadással is várják az érdeklődőket. A Szentkirályi ásványvíz csomagolásának három színe a különböző funkcióikat szimbolizálva jelenik meg az életmódközpontban: a rózsaszín terem a relax testkezelő kabin, a kék az avatar arckezelő szoba, a zöld pedig a fitt terem, ahol privát jóga- és pilates foglalkozások teszik teljessé a holisztikus kezelést.
A Vízangyal kozmetikumok allergénmentes illatanyagokkal és vegán összetevőkkel teremtik meg a természetesség érzését. A testápolók, kézkrémek, tusfürdők és szappanok ásványianyag-tartalmuk mellett urea, valamint shea vaj segítségével gondoskodnak a bőr hidratálásáról és regenerálódásáról. A márka fenntarthatósági törekvéseivel összhangban a testápolók és kézkrémek 50%-ban újrahasznosított csomagolással, a tusfürdők és szappanok pedig újrahasznosítható csomagolással kerülnek a boltok polcaira.
…
Kapcsolódó cikkeink
Nagy sikerrel debütált a Zord üdítő a Lidl polcain
Nagy sikerrel debütált a Zord üdítő, amelyet a magyar influencer-páros,…
Tovább olvasom >Hamarosan a Lidl-ben a ZORD, Pachert Balázs és Balogh Levente üdítőitala
2023 júliusának végén új fejezet nyílik a magyar üdítőital piacon:…
Tovább olvasom >Eredményes évet zárt a CETIN Hungary
A CETIN Hungary Zrt. sikerrel zárta harmadik teljes üzleti évét.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >