Balogh Levente: „Az egész piac egy háború”
Sokan csak úgy nevezik: az ásványvízkirály. Ő saját magára úgy tekint, mint az az ember, aki megtanította Magyarországot arra, miért kell ásványvizet inni.

Balogh Levente
Balogh Levente üzletember, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetője az a pap, aki vizet prédikál és vizet is iszik.
A FutureTalks adásában Balogh Levente részletesen beszélt az ásványvíz értékéről és üzenetéről. Definiálta, mi a valódi különbség stratéga és menedzser között, elmagyarázta, mi a legtöbb magyar vállalat betegsége, és azt is, mi a saját sikere titka.
A teljes beszélgetést meghallgathatja és megnézheti az alábbi platformokon, a linkekre kattintva:
Youtube:
Facebook:
https://www.facebook.com/trademagazin.hu
Soundcloud:
https://soundcloud.com/trade-magazin
Spotify:
https://open.spotify.com/show/1imr2D62BIXEzsr5RNABLu
Trade magazin:
https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/future-talks-business-podcast/
Minden héten hétfőn 17 órakor új adással jelentkezik a Future Talks Krizsó Szilviával, a Trade magazin business podcastja.
Kapcsolódó cikkeink
Dr. Matura Tamás: Előfordulhat, hogy az USA ledolgozza magát Kína szintjére
Dr. Matura Tamás, a Budapesti Corvinus Egyetem docense, Kínaszakértő volt…
Tovább olvasom >Kollár Csaba: „Humanista vagyok, de nagyon szeretem az AI-t” – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Kollár Csaba kibernetikus és jövőkutató szerint, akivel Krizsó Szilvia beszélgetett…
Tovább olvasom >Dr. Kóka János a FutureTalks podcastunkban – Az egészségügy rólunk szól, arról, hogy mit akarunk csinálni az életünk utolsó 15 évében
Az utolsó másfél évtizedet le lehet élni aktívan és fájdalom…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >