Balkáni hódításra készül a Carrefour
A francia Carrefour hipermarket lánc vezetői azt nyilatkozták, hogy összefognak a görög Marinopoulos Group ingatlanfejlesztő óriással, hogy a Balkánon hiper- és szupermarketeket fejlesszenek.
A héten megjelent nyilatkozat szerint a Carrefour új vállalatot alapít, melynek elsődleges célja a bővülés Albániában, Boszniában, Horvátországban, Macedóniában, Montenegróban, Szerbiában és Szlovéniában.
Az új vállalat 60%-os tulajdonosa a Marinopoulos lesz, 40%-ot pedig a Carrefour Marinopoulos birtokol majd, utóbbi a Carrefour és a Marinopoulos 17 évvel ezelőtt alapított közös vállalkozása.
A két csoport Görögországban és Cipruson közösen működtet 35 hipermarketet, 219 szupermarketet és 284 kisboltot, a forgalmuk 2009-ben 2,4 milliárd euró volt.
2007-ben a két partner Bulgáriában is létrehozott egy közös vállalatot, melyet 20%.ban a Carrefour és 80%-ban a Carrefour Marinopoulos ellenőriz. A Carrefour szerint ez a cég beolvad az új társaságba – írja a PropertyEu tudósítása nyomán a Portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >