Baldaszti’s Grand
Egy tulajdonos(csoport) legtöbbször azért nyit „alapüzletének” stílusától eltérő vendéglátóhelyet, mert így jobban kihasználhatja az adódó szinergiákat. Baldaszti Péter látásmódjából viszont látszik: ő játszani is szeret – kísérletezik, beépít, átstrukturál. Bár nem szakmabeli, kívülről hozott, üzleti tudásbázissal gazdagítja a szakmát – ennek az attitűdnek a gyümölcse a Baldaszti’s Grand étterem is Budapest belvárosában.
Felismerhetően a Lánchídnál működő bisztrója stílusjegyeivel, de más felfogásban, jó nevű séfekkel indult a jövőben is fejleszteni kívánt „lánc” Andrássy úti egysége. Az egy-két havonta változó, újragondolt magyar ételeket felvonultató étlap a divatos ázsiai és mediterrán stílusjegyeket is magán hordja – főételenként 2400–5900 forint közötti árakkal. A vállalkozó a hely sikerét meghatározó elemek közül a kreatív konyhai csapatot és a jó kiszolgálást tartja a legfontosabbnak, prioritásban ezek után következnek a minőségi alapanyagokból készült ételek. A mindenkori cél a vendég elégedettsége, de a sikert az érintettek az étteremkalauzoktól kapott pontszámokban is látni szeretnék. Mindemellett a Baldaszti’s Grand koktél- és borbárként is funkcionál, a 300 választható borfajtából harmincat, valamint pezsgőket és habzóborokat poharaznak is. n
133454.jpg Budapest VI., Andrássy út 8.
• Tervező: Kiss Heni
Konyhafőnök: Varga Roland, Györffy Árpád
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Otthon főz a magyar fiatal – nem trendi a gyorsétterem
A magyar fiatalok többsége ritkán vagy egyáltalán nem jár gyorsétterembe,…
Tovább olvasom >KSH: a turisztikai szálláshelyeken a vendégek száma (1,4 millió) 17, a vendégéjszakáké (3,4 millió) 16 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit áprilisban
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Újabb hónapban remekelt a turisztikai ágazat
Március után, áprilisban ismét pörgött a turizmus: a vendégek száma…
Tovább olvasom >