Baker McKenzie: új partnerek kinevezése a budapesti irodában

Dr. Horányi Márton
Dr. Horányi Márton 2007-ben kezdte meg pályafutását a Baker McKenzie-nél, és rövid kitérő után 2016-ban tért vissza immár helyi partnerként és a versenyjogi csoport társvezetőjeként. Márton az elmúlt évek során rendkívüli szakértelmet és elhivatottságot mutatott a határon átnyúló versenyjogi ügyek kezelésében, ami hozzájárult az iroda helyi és globális piaci pozíciójának erősítéséhez. Vezető jogi szaklapok értékelése alapján Márton kiemelt helyen rangsorolt szakember. Feladatai közé tartozik majd a budapesti versenyjogi csoport további fejlesztése, kiemelt figyelemmel a compliance területre.
„Márton kiváló versenyjogász, és remek kolléga. Nagy öröm számunkra, hogy a versenyjogi csoportban új nemzetközi partnert köszönthetünk; úgy véljük, hogy ez a kinevezés egyértelműen a hazai praxisunk elmúlt években elért eredményeinek köszönhető.”

dr. Orosz Dániel
Szintén 2024. július 1-jével dr. Orosz Dániel helyi partnerként folytatja munkáját a vállaltfelvásárlási és társasági jogi csoportban. Dániel 2015-ben csatlakozott az irodához, és az elmúlt években jelentős tapasztalatot szerzett nagyértékű és határokon átnyúló, sok esetben díjnyertes, vállaltfelvásárlási (M&A) és private equity ügyletek terén. Ezen felül, Dániel vezető szerepet tölt be a budapesti iroda energiajogi praxisában; kiemelt tapasztalatokat szerzett mind tradicionális energiajogi ügyletek terén, mind megújuló energiával kapcsolatos projektekben.
Kapcsolódó cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Minden hazai szállítmányozót érinthetnek már az új uniós vámkövetelmények
Végső bevezetési szakaszába lépett az Európai Unió importellenőrzési rendszere (Import…
Tovább olvasom >Új törvény szabályozza a kiberbiztonságot
A Parlament tegnap elfogadta a kiberbiztonsági szabályozás új keretrendszerét, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kevesebb cukor, minimális szénhidrát
A cukormentes és szénhidrátcsökkentett élelmiszerek piaca ma már messze túlmutat…
Tovább olvasom >TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >Egyedi hangot keres a Lidl skóciai önkiszolgáló pénztáraihoz
A Lidl közel 3 millió fontot fordít arra, hogy önkiszolgáló…
Tovább olvasom >