Bag-in-Handbag
Számtalan vita folyik arról, szabad-e a prémium borokat bag-in-box kiszerelésbe palackozni, és egyre többen válaszolnak igent a kérdésre nemcsak Európában, de Magyarországon is. És van, ahol már a hozzáadott értéket is megkreálták, egyúttal megoldva azt a problémát is, hogyan vigyen feltűnésmentesen szeszt egy „jól vasalt” nő egy csajos bulira (vagy bármilyenre).
A kreatív csomagolás csúcsa: az elegáns retikülnek tűnő Vernissage bag-in-boxokba 2 üvegnyi, azaz 1,5 liter ital bor fér – az egész nagyon-nagyon ki van találva; a színkódot aligha kell magyarázni, a célcsoportot meg elemezze mindenki maga.
//
Kapcsolódó cikkeink
HNT: hamarabb érnek tudatos borfogyasztóvá a mai fiatal felnőttek
Az elmúlt két évben jelentősen nőtt az alkalmi borfogyasztók aránya…
Tovább olvasom >Ez lehet az oka a vörösbor-fogyasztás drámai visszaesésének
Az elmúlt években világszerte érzékelhető a vörösbor-fogyasztás visszaesése – és…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tíz év alatt meg akarják duplázni a vízitúrázók számát Magyarországon
A Nemzeti Víziturisztikai Stratégia legfőbb célkitűzése, hogy Magyarországon a következő…
Tovább olvasom >Kiemelkedő ökoturisztikai beruházás veszi kezdetét
Kiemelkedő ökoturisztikai beruházás kezdődik a Nagyszéksós-tónál 1,4 milliárd forintos uniós…
Tovább olvasom >Jelentősen nő a kereslet az óceánjárós nyaralások iránt
Rekordévet várnak a tengerjáró hajóutak piacán: a Cruise Lines International…
Tovább olvasom >