Bababolt szekciót indít az eMAG
Az eMAG jelentős mértékben növelte a baba-mama termékek értékesítését az elmúlt évben, közel 50 ezer csomag pelenkát és további 120 egyéb baba-mama terméket értékesítve. A legnépszerűbb termékek közé tartoznak a pelenkák, babakocsik, hordozók és gyerekszobabútorok, amelyekből az eMAG közel 170 ezer darabot adott el. Ezért döntött a cég a külön Bababolt szekció indítása mellett.
Az ügyfelek jellemzően este 9 és éjfél között rendelnek, amikor a gyerekek már alszanak, így az eMAG a felhasználók igényeinek jobb kiszolgálása érdekében létrehozott egy külön Bababolt szekciót webáruházában. Az új szekció kényelmes vásárlást tesz lehetővé, hiszen a termékeket a baba igényeinek és életkorának megfelelően kategorizálják.
Daradics Kinga, az eMAG ügyvezető igazgatója szerint az online vásárlás megváltoztatja a vásárlási szokásokat, és az új Bababolt szekcióval még inkább szeretnék kielégíteni a szülők és leendő szülők igényeit. Az eMAG 2024 május 21-26 közötti időszakban különleges promóciót is kínál a Bababoltban, ahol legalább két termék vásárlása esetén 10% kedvezményt biztosítanak.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább szárnyal az online kereskedelem Romániában
Az online költések összege Romániában tavaly elérte a 11,7 milliárd…
Tovább olvasom >Vizsgálja a GVH az eMAG vállalkozástámogatási vállalásainak teljesítését
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálja, hogy az eMAG vállalásának megfelelően…
Tovább olvasom >Ezek lesznek 2024 karácsonyának slágerajándékai az eMAG-on
Az év végi hajrában egyértelművé vált, hogy mely termékek a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >