Bababolt szekciót indít az eMAG

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 05. 27. 11:37

Az eMAG jelentős mértékben növelte a baba-mama termékek értékesítését az elmúlt évben, közel 50 ezer csomag pelenkát és további 120 egyéb baba-mama terméket értékesítve. A legnépszerűbb termékek közé tartoznak a pelenkák, babakocsik, hordozók és gyerekszobabútorok, amelyekből az eMAG közel 170 ezer darabot adott el. Ezért döntött a cég a külön Bababolt szekció indítása mellett.

Az ügyfelek jellemzően este 9 és éjfél között rendelnek, amikor a gyerekek már alszanak, így az eMAG a felhasználók igényeinek jobb kiszolgálása érdekében létrehozott egy külön Bababolt szekciót webáruházában. Az új szekció kényelmes vásárlást tesz lehetővé, hiszen a termékeket a baba igényeinek és életkorának megfelelően kategorizálják.

Daradics Kinga, az eMAG ügyvezető igazgatója szerint az online vásárlás megváltoztatja a vásárlási szokásokat, és az új Bababolt szekcióval még inkább szeretnék kielégíteni a szülők és leendő szülők igényeit. Az eMAG 2024 május 21-26 közötti időszakban különleges promóciót is kínál a Bababoltban, ahol legalább két termék vásárlása esetén 10% kedvezményt biztosítanak.

Kapcsolódó cikkeink