Baba-mama webáruház lett a 2015-ös Ország Boltja
Az idén ötödik alkalommal mérkőztek meg a magyarországi webáruházak az Ország Boltja versenyben, amelyet az Árukereső.hu online ár-összehasonlító oldal még júliusban indított el, az év legjobb webáruházának járó díjat idén a Pihe-Tex bababolt vehette át – közölte az Árukereső.hu az MTI-vel.
A közlemény szerint az idei versenyben összesen 818 webáruház vett részt, 31 százalékkal több, mint tavaly. Az Ország Boltja versenyben a webshopok két kategóriában külön-külön és együtt is indulhattak: népszerűségi kategóriában 402, a minőségi kategóriában pedig 630 webáruház mérte össze szolgáltatásait. A minőségi kategóriába csak azok a boltok a jelentkezhettek, amelyek az Árukereső Megbízható Bolt programjának is a résztvevői – tették hozzá.
A vásárlók a népszerűségi kategória résztvevőire szavazhattak, az idén több mint 110 ezer szavazat érkezett, ami 32 százalékkal haladta meg a tavalyit – írták.
Kiemelték: Magyarországon az e-kereskedelmi forgalom évente 20-25 százalékkal bővül és ma már a teljes magyar lakosság egynegyede, több mint 2,3 millió ember vásárol az interneten.
Az Árukereső.hu ár-összehasonlító oldal 2004 óta több millió vásárlásban segítette már a felhasználókat és a boltokat. A látogatók közel 1900 webáruház, 6,5 millió terméke közül válogathatnak az oldalon. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Új játékosok, új stratégiák
Az e-kereskedelem rohamos fejlődése nagymértékben átalakította az FMCG-piacot, különösen a…
Tovább olvasom >Már a zsebünkben is elférnek a webáruházak, és ezt ki is használjuk
Az okostelefonok szerepe évről évre egyre kiemelkedőbb az online vásárlások…
Tovább olvasom >GKID-Mastercard: Lendületvesztés a hazai webshopoknál és a szárnyaló TEMU (hanggal)
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >