B2B szolgáltatást indít az Instacart
Az Instacart bejelentette, hogy B2B szolgáltatást indított, és vállalkozások megrendeléseit is fogadja.
Az Instacart Business nevű szolgáltatás lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy több mint 1,5 millió termék között böngésszenek, beleértve a nagy tételben rendelhető és kiváló ár-érték arányú alapvető termékeket is. Az Instacart Business felhasználóknak nincs havi minimumdíj meghatározva.
Az Instacart Business az Instacard legutóbbi fejlesztése saját forgalmának diverzifikációját célozza.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csődvédelem alá került a Pepco német leányvállalata
A diszkontlánc német egysége fizetésképtelenséget jelentett be, miközben a Pepco-csoport…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >Túl sok az ipari kémia a tányéron: az ultrafeldolgozott élelmiszerek terjedése már az uniós szabályozók figyelmét is felkeltette
Az ultrafeldolgozott élelmiszerek (UPF – ultra-processed foods) aránya drasztikusan megnőtt…
Tovább olvasom >