Ázsiát is meghódította a magyar közlekedésbiztonsági kampány
Kristály díjjal jutalmazták a Lounge Group HUMDA számára készített „Nem vagy egyedül az utakon!” közlekedésbiztonsági kampányát Ázsia egyik legrangosabb nemzetközi versenyén, a Mad Stars Awards-on.
Újabb nemzetközi sikert ért el a Lounge Group, méghozzá Ázsia egyik vezető kreatív fesztiválján, a Mad Stars Awards-on. A Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt.-nek (Hungarian Motorsport and Green Mobility Development Agency) készített „Nem vagy egyedül az utakon!” közlekedésbiztonsági kampány elsősorban a balesetek számának radikális csökkenése érdekében indult, de célja volt a hazai közlekedésbiztonsági helyzet és közlekedési kultúra javítása is.
Magyarországon naponta sok közúti baleset történik. A legtöbbjük azonban könnyen elkerülhető lenne, ha jobban odafigyelnénk a környezetünkre, hiszen nem vagyunk egyedül az utakon. Ezért döntöttünk úgy, hogy a négy reklámfilm túlzó példákkal állítson ferde tükröt a magyar közlekedésben résztvevőknek, és hívja fel a figyelmüket a biztonságos közlekedésre. Olyan példákat hoztunk, amelyek a mindennapjaink szerves részeit képzik, mint például a túl hangos zenehallgatás, az autóban evés, a rollerek felelőtlen használata vagy éppen a vasúti átjáróknál való tétovázás.
Az elismerésen túl reméljük, hogy mindenki emlékezni fog a fő üzenetünkre: Nem vagy egyedül az utakon!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >