Ázsiát is meghódította a magyar közlekedésbiztonsági kampány
Kristály díjjal jutalmazták a Lounge Group HUMDA számára készített „Nem vagy egyedül az utakon!” közlekedésbiztonsági kampányát Ázsia egyik legrangosabb nemzetközi versenyén, a Mad Stars Awards-on.
Újabb nemzetközi sikert ért el a Lounge Group, méghozzá Ázsia egyik vezető kreatív fesztiválján, a Mad Stars Awards-on. A Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt.-nek (Hungarian Motorsport and Green Mobility Development Agency) készített „Nem vagy egyedül az utakon!” közlekedésbiztonsági kampány elsősorban a balesetek számának radikális csökkenése érdekében indult, de célja volt a hazai közlekedésbiztonsági helyzet és közlekedési kultúra javítása is.
Magyarországon naponta sok közúti baleset történik. A legtöbbjük azonban könnyen elkerülhető lenne, ha jobban odafigyelnénk a környezetünkre, hiszen nem vagyunk egyedül az utakon. Ezért döntöttünk úgy, hogy a négy reklámfilm túlzó példákkal állítson ferde tükröt a magyar közlekedésben résztvevőknek, és hívja fel a figyelmüket a biztonságos közlekedésre. Olyan példákat hoztunk, amelyek a mindennapjaink szerves részeit képzik, mint például a túl hangos zenehallgatás, az autóban evés, a rollerek felelőtlen használata vagy éppen a vasúti átjáróknál való tétovázás.
Az elismerésen túl reméljük, hogy mindenki emlékezni fog a fő üzenetünkre: Nem vagy egyedül az utakon!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >