Azonnal kasszírozhat a szállító egy új PDA-rendszerrel
Rugalmasabbá, követhetővé és gyorsabbá teszi a raktározás logisztikai folyamatait az a megoldás, amelyet most vezet be a piacra a Laurel Cégcsoporthoz tartozó ProgAdat Kft. A már létező nagykereskedelmi rendszer most kiegészül PDA-támogatással is – mondta a cég ügyvezetője. Végh Ferenc kiemelte, a folyamat a megrendeléstől a házhozszállításig teljesen elektronikus úton zajlik. A terítőjárat személyzete a megrendelés helyszínén kiszámlázhatja és kasszírozhatja is a bevételt.
A ProgAdat nagykereskedelmi rendszere magas raktári készletnyilvántartást támogató rendszer, amely alkalmas jövedéki áruk kezelésére, illetve a termékek szavatossági idejének figyelésére is. Ez most kiegészül egy dinamikus számlázási és készletezési rendszerrel – nyilatkozta a cég ügyvezetője.
Végh Ferenc hangsúlyozta – főleg a terítő járatoknál, a kiskereskedelmi egységeknél – problémát okoz, hogy az áruról sok esetben nem tudnak számlát, vagy szállítólevelet kiállítani a telephelyen, hiszen a terítő járat megáll a boltnál, és sokszor csak ott dől el, miből, milyen mennyiséget vesz át a kereskedő. Erről kell kézzel papírokat kitölteni, azokat a telephelyre visszaérve leadni az irodában, hogy elvégezzék az adminisztrációt, levonják a készletből a kiszállított árut. Miután kiküldik a vevőnek a számlát, még napokig, vagy hetekig várhat a pénzére a nagykereskedő.
A PDA-s rendszerrel a kiszállító azonnal beviheti a rendszerbe a megrendelés adatait, azt levonják a készletből, és máris elkészül a számla. Arra is lehetőség van, hogy a kiszállító munkatárs helyben kinyomtassa a bizonylatot, és csak akkor adja át az árut, ha megkapta az ellenértékét. Így azonnal és biztosan a pénzéhez jut a nagykereskedő, legalább 8-10 nappal korábban, mint a hagyományos módon.
A ProgAdat másik új fejlesztése egy rendelői portálfelület, amelyen keresztül az ország bármely pontjáról azonnal leadhatja rendelését a kereskedő. A webes felület mindig a pillanatnyi raktárkészletet mutatja, nem fordulhat elő túlrendelés. Az árufoglalások azonnal bekerülnek a készletkezelő elektronikus rendszerbe, megtörténik a számlázás is. A megoldás különlegessége, hogy egyedi árakkal dolgozik. Ha egy kereskedőnek van 10 százalék viszonteladói kedvezménye egy árucikkre, a nagykereskedő pedig 20 százalékot kap ugyanabból, akkor mindketten csak egyfajta árat látnak, amelyen már a saját kedvezményük érvényesül. A rendszer teljesen zárt, két kereskedő nem tudja összehasonlítani, hogy a másik milyen kondíciókkal rendelkezik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >