Az Yves Rocher további bővílést tervez Magyarországon
További bővülést tervez Magyarországon az Yves Rocher francia kozmetikai cég, amely a 20. boltját nyitja meg júniusban, Budapest belvárosában.
A cég 2014-ben egy fővárosi és egy szegedi bevásárlóközpontban is megnyitott egy-egy márkaboltot, áprilisban elindult a webáruháza, és hamarosan elérhető lesz a mobiltelefonra letölthető alkalmazása is – ismertette Venczel Judit, az Yves Rocher magyarországi leányvállalatának kereskedelmi igazgatója sajtótájékoztatón csütörtökön Budapesten.
Az igazgató az MTI kérdésére elmondta, hogy elsősorban Budapest belvárosában terjeszkedne a cég, miután a főváros összes bevásárlóközpontjában már jelen van. Hozzátette, hogy már aláírták a 21. üzlet bérleti szerződését is, ez a Nyugati pályaudvarnál nyílik majd még az idén.
Elmondta azt is, hogy az év első öt hónapjában 30 százalékkal bővült a cég forgalma, ez alapján a teljes évi bruttó árbevétel 2014-ben várhatóan eléri a 2 milliárd forintot a tavalyi 1,6 milliárd után.
A kozmetikai és testápolási termékeket gyártó, 1958-ban alapított, francia családi tulajdonú vállalkozás a világ több mint 90 országában van jelen, és világszerte több mint 30 millió vásárlója van. Alapítója, Yves Rocher a növényi hatóanyagokat kutatta, és ma is ezek adják a cég termékeinek fő összetevőit. Ma már 150 kutatója van a vállalatnak, amely a kutatásokra saját botanikus kertet és laboratóriumot tart fenn. Az alapító szülővárosában, a bretaigne-i La Gacilly-ban 55 hektáros biogazdaságban termelik a kozmetikumokban felhasznált növények egy részét, de emellett a világ számos tájáról is szereznek be növényi alapanyagokat.
Magyarországon 1997-ben nyitotta meg első üzletét a cég. Budapesten kívül Budaörsön, Pécsett, Győrben, Székesfehérváron, Debrecenben és Szegeden, valamint a Liszt Ferenc repülőtéren is üzemeltet boltokat.
A nyilvános cégadatok szerint az Yves Rocher Hungary Kft. 2013-ban 1,23 milliárd forint nettó árbevételt ért el az előző évi 950 millió forint után. A tavalyi évet 99 millió forint mérleg szerinti veszteséggel zárta, míg 2012-ben 4 millió forint volt a vesztesége a magyar számviteli szabályok szerinti kimutatásban. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >A DHL Csoport tavalyi nyeresége 9 százalékkal csökkent, idén 8 ezer munkahelyet megszüntet Németországban
A német postai és logisztikai vállalat, a DHL Csoport tavalyi…
Tovább olvasom >Női vállalkozók a főszerepben – kiemelt helyet ad a foodora a női étterem-tulajdonosoknak
Egyedi kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók fontosságára…
Tovább olvasom >