Az üzleti utazók idén kevesebbszer kelnek útra és az olcsóbb lehetőségeket keresik
Konditerem és jó étterem helyet gyors be-és a kijelentkezést, és kiváló internet-elérést várnak el a szállodáktól az üzleti utazók – derül ki az Amadeus Hospitality Business Group tanulmányból.
A megkérdezett 354 európai,
észak-amerikai és ázsiai vezető 47 százaléka
a tavalyinál kevesebbet utazik a következő 12 hónapban,
28 százalék pedig nem négy vagy ötcsillagos,
hanem alacsonyabb kategóriájú hotelt választ.
Emellett 63 százalékuk úgy gondolja, hogy a
cégük a gazdasági válság miatt
kedvezőbb árat tud majd kicsikarni a szállodáktól.
A többség azt mondja, az erős márka meghatározó
szempont, amikor eldöntik, melyik szállodát
válasszák. A válaszadók szerint egy
szállodában a legfontosabbak: az internet-kapcsolat (76
százalék), a csendes szoba (56 százalék),
a jó közlekedés (54 százalék) vagy a
központi fekvés (52 százalék). Akkor
tartják egy szálloda szolgáltatásait
jónak, ha rugalmasan reagálnak a vendégek
kéréseire (68 százalék), hatékony
a be- és a kijelentkezés (64 százalék),
és gyorsan megoldják a problémákat (59
százalék). Csaknem 30 százalék tartotta
fontosnak, hogy a személyzet emlékezzen arra, mit
szeretnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rendhagyó Fórum a CEONET Klub és az Egyensúly Intézet együttműködésében
November 12-én a Zwack Ház Füves Bárjában rendezték meg azt…
Tovább olvasom >Cukorbetegség világnapja: metrómegállókban ellenőrizhetjük a vércukorszintünket
Utazás közben is tehetnek az egészségükért azok, akik november 14-én,…
Tovább olvasom >Szivárványból hajtogatott bagel – A nap videója
Színpompás másfél perces film arról, hogyan készül Brooklyn (és valószínűleg…
Tovább olvasom >