Az üzletben elhelyezett reklámok befolyásolják a márkaválasztást
A vásárlók többsége csak az üzletben dönti el, milyen márkát tesz a kosarába, az ötvenesekre például a termék-orientált reklámok hatnak – tudjuk meg a Miller Zell friss felméréséből.
A Miller Zell amerikai áruházlánc-tanácsadócég 999 fogyasztót kérdezett online kérdőív formájában márciusban, röviddel azután, hogy hazatértek a bevásárlásból. Egyre több fogyasztó készít részletes bevásárlólistát, de a többség csak az üzletben dönti el, milyen márkát visz haza, ezért az üzletekben elhelyezett reklámoknak különleges szerepük van. Az eredményeket a cég „Hogyan fogjuk meg a fogyasztót vásárlás közben 2,3 másodpercben” című kiadványában publikálta. Úgy tűnik, a digitális hirdetések inkább a tervezett vásárlásokat befolyásolják, de a konkrét tervek nélkül shoppingoló vevőre nem hatnak. Megtudtuk azt is, hogy az árra fókuszáló hirdetések korfüggőek: az ötvenesek például jobban szeretik a termék-orientált reklámokat (93 százalék szerint „rendkívül fontos” a termékinfó, míg az ár-infó csak 86 százalék számára jelentős).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan kerülhetőek el az online vásárlás bosszúságai?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eljött a céges karácsonyok ideje: pénzkidobás vagy jó buli?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az ár kevés, promó és re(in)nováció viszi fel a gépet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
