Az üzletben elhelyezett reklámok befolyásolják a márkaválasztást
A vásárlók többsége csak az üzletben dönti el, milyen márkát tesz a kosarába, az ötvenesekre például a termék-orientált reklámok hatnak – tudjuk meg a Miller Zell friss felméréséből.
A Miller Zell amerikai áruházlánc-tanácsadócég 999 fogyasztót kérdezett online kérdőív formájában márciusban, röviddel azután, hogy hazatértek a bevásárlásból. Egyre több fogyasztó készít részletes bevásárlólistát, de a többség csak az üzletben dönti el, milyen márkát visz haza, ezért az üzletekben elhelyezett reklámoknak különleges szerepük van. Az eredményeket a cég „Hogyan fogjuk meg a fogyasztót vásárlás közben 2,3 másodpercben” című kiadványában publikálta. Úgy tűnik, a digitális hirdetések inkább a tervezett vásárlásokat befolyásolják, de a konkrét tervek nélkül shoppingoló vevőre nem hatnak. Megtudtuk azt is, hogy az árra fókuszáló hirdetések korfüggőek: az ötvenesek például jobban szeretik a termék-orientált reklámokat (93 százalék szerint „rendkívül fontos” a termékinfó, míg az ár-infó csak 86 százalék számára jelentős).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >