Az üzletben elhelyezett reklámok befolyásolják a márkaválasztást
A vásárlók többsége csak az üzletben dönti el, milyen márkát tesz a kosarába, az ötvenesekre például a termék-orientált reklámok hatnak – tudjuk meg a Miller Zell friss felméréséből.
A Miller Zell amerikai áruházlánc-tanácsadócég 999 fogyasztót kérdezett online kérdőív formájában márciusban, röviddel azután, hogy hazatértek a bevásárlásból. Egyre több fogyasztó készít részletes bevásárlólistát, de a többség csak az üzletben dönti el, milyen márkát visz haza, ezért az üzletekben elhelyezett reklámoknak különleges szerepük van. Az eredményeket a cég „Hogyan fogjuk meg a fogyasztót vásárlás közben 2,3 másodpercben” című kiadványában publikálta. Úgy tűnik, a digitális hirdetések inkább a tervezett vásárlásokat befolyásolják, de a konkrét tervek nélkül shoppingoló vevőre nem hatnak. Megtudtuk azt is, hogy az árra fókuszáló hirdetések korfüggőek: az ötvenesek például jobban szeretik a termék-orientált reklámokat (93 százalék szerint „rendkívül fontos” a termékinfó, míg az ár-infó csak 86 százalék számára jelentős).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Áprilisban enyhén nőtt a GKI konjunktúra indexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Fejenként 62 kg ételt pazarolunk el évente
Egyre égetőbb problémát jelent az élelmiszer-hulladék és a túlfogyasztás: a…
Tovább olvasom >A gazdálkodókban bíznak a legjobban
Az EIT Food Consumer Observatory legfrissebb, 2024-es Food Trust Reportja…
Tovább olvasom >