Az USA-ban gyártja nyártól a Molson Coors a Peroni Nastro Azzurro-t
Az USA-ba helyezi át a Peroni Nastro Azzurro olasz sörmárka licencelt gyártását a Molson Coors.
Az amerikai gyártó idén nyáron Albanyban kezdi meg a Peroni Nastro Azzurro gyártását. Az alkoholmentes Peroni Nastro Azzurro 0,0 a jövőben továbbra is Olaszországban készül és kerül üvegekbe.
Az olasz sörmárka tulajdonosa a japán Asahi Group, amely 2016-ban vásárolta meg azt az SABMillertől, de a márka importjogával az Egyesült Államokban a Molson Coors rendelkezik.
– A sörfőzési folyamat átvételével a Molson Coors képes lesz Egyesült Államokbeli forgalmazóit és fogyasztóit jobban kiszolgálni – mondta el Brian Erhardt, a Molson Coors ellátási lánc vezetője.
A Peroni Nastro Azzurro márka amerikai gyártása teret enged a Molson Coors számára a márka kiterjesztéséhez, miközben mérsékli a tengerentúli ellátási problémákat és költségeket. A hordós kiszerelés gyártása a nyáron, míg a dobozos kiszerelés gyártása 2025-ben kezdődik meg.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >