Az Univer lekvárjain éled fel a Kecskeméti márkanév
Új lekvárcsaládja és paradicsomitala apropóján leporol egy régi magyar márkanevet az Univer Product Zrt., jelentette be Molitórisz Károly vezérigazgató a cég sajtótájékoztatóján, december elsején. A Kecskeméti Tradíció márkanév alatt piacra kerülő termékek legfontosabb jellemzője, hogy kizárólag hazai, elsősorban Kecskemét környékén termelt alapanyagokból, tartósítószer, valamint ízfokozók felhasználása nélkül készülnek.
Az öttagú lekvárcsalád az alapízek mellett (sárgabarack, málna, szamóca) meggy és bodza ízekben kerül december elejétől a polcokra, 280 grammos kiszerelésben. A sűrített paradicsom 70, 140 és 4350 grammos fémdobozos, és 360 és 720 grammos, üveges kiszerelésben kapható, a paradicsomital pedig 0,5 l-es üveges kiszerelésben.
– Reméljük, hogy újdonságaink is hozzásegítenek ahhoz, hogy idei árbevételünk megközelítse a 15 milliárd forintot. Minden okunk megvan a bizakodásra, hiszen az év első 10 hónapjában nettó árbevételünk elérte a12,2 milliárd forintot – mondta a sajtótájékoztatón Molitórisz Károly. – Idén és jövőre is mintegy 300-300 millió forintot fordítunk fejlesztésre. Az idei beruházásaink nagy részét a bébiétel-vonalunkra összpontosítottuk, ennek köszönhetően dinamikus forgalomnövekedést értünk el mind a hazai, mind az exportpiacokon. Eközben itthon az ételízesítők kategóriájában a majonéz után már a mustár szegmensben is az Univer a legerősebb márka. Egyik nem titkolt célunk, hogy jövőre az Univer a ketchupok között is vezető pozícióba kerüljön.
A Kecskeméti lekvárcsalád bevezetése kapcsán Marosfi Györgyné értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettes nyilatkozott lapunknak.
– A Corvinus Egyetem közelmúltban készített felmérése feltárta, hogy a lekvárok piacán a termékeknek csupán 42%-a magyar, ráadásul ezek zöme gyenge minőségű. Hiányzik a jó minőségű, elérhető árú, hazai ízvilágot tükröző márkatermék. Ezt a piaci rést kívánjuk betölteni termékcsaládunkkal – beszélt a márkacsalád pozícionálásáról. – A bevezetést nagyméretű álló displayekkel és olyan kóstoltatásokkal igyekszünk segíteni, amelyekhez a kalácsot saját sütőüzemünkben készítjük. A kiskereskedelmi után jövőre a gasztro kiszerelés bevezetését tervezzük, de egyadagos kiszerelések gyártására is fel vagyunk készülve.
Szalai László
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >