Az Univer előkelő helyen végzett a MagyarBrands listáján
A közelmúltban napvilágot látott a MagyarBrands toplistája, mely a legnépszerűbb ötven hazai márkát teszi közzé. A listán az Univer az előkelő 15. helyen szerepel, mely nagyon szép eredmény, tekintve hogy nemcsak élelmiszeripari vállalatok közül, hanem a gazdasági szféra minden ágazatából kerültek ki elismert hazai márkák.
A 100%-ig magyar tulajdonban lévő Univer életében mindig is fontos szerepet játszott a hazai gyökerek ápolása és kihangsúlyozása. Nemcsak hogy magyar gyártóról van szó, de a cég az általa gyártott termékekhez használt alapanyagokat is döntően hazai forrásból szerzi be. Ezt az üzenetet kommunikálja az Univer november közepén induló új ketchup kampánya is, mely azt hangsúlyozza, hogy a termék 100%-ig magyar paradicsomból készül. A headline: Univer, a ketchup magyarul.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >