Az Univer előkelő helyen végzett a MagyarBrands listáján
A közelmúltban napvilágot látott a MagyarBrands toplistája, mely a legnépszerűbb ötven hazai márkát teszi közzé. A listán az Univer az előkelő 15. helyen szerepel, mely nagyon szép eredmény, tekintve hogy nemcsak élelmiszeripari vállalatok közül, hanem a gazdasági szféra minden ágazatából kerültek ki elismert hazai márkák.
A 100%-ig magyar tulajdonban lévő Univer életében mindig is fontos szerepet játszott a hazai gyökerek ápolása és kihangsúlyozása. Nemcsak hogy magyar gyártóról van szó, de a cég az általa gyártott termékekhez használt alapanyagokat is döntően hazai forrásból szerzi be. Ezt az üzenetet kommunikálja az Univer november közepén induló új ketchup kampánya is, mely azt hangsúlyozza, hogy a termék 100%-ig magyar paradicsomból készül. A headline: Univer, a ketchup magyarul.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >