Az Univer előkelő helyen végzett a MagyarBrands listáján
A közelmúltban napvilágot látott a MagyarBrands toplistája, mely a legnépszerűbb ötven hazai márkát teszi közzé. A listán az Univer az előkelő 15. helyen szerepel, mely nagyon szép eredmény, tekintve hogy nemcsak élelmiszeripari vállalatok közül, hanem a gazdasági szféra minden ágazatából kerültek ki elismert hazai márkák.
A 100%-ig magyar tulajdonban lévő Univer életében mindig is fontos szerepet játszott a hazai gyökerek ápolása és kihangsúlyozása. Nemcsak hogy magyar gyártóról van szó, de a cég az általa gyártott termékekhez használt alapanyagokat is döntően hazai forrásból szerzi be. Ezt az üzenetet kommunikálja az Univer november közepén induló új ketchup kampánya is, mely azt hangsúlyozza, hogy a termék 100%-ig magyar paradicsomból készül. A headline: Univer, a ketchup magyarul.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >