Az Unileveré a „Vegetarian Butcher”
A brit-holland élelmiszerkereskedelmi óriás, az Unilever felvásárolta a holland De Vegetarische Slagert („vegetáriánus hentes”). A húshelyettesítő termékek ambiciózus gyártója szeretné, ha 30 éven belül a növényi alapú „hús” általánosan elterjedt lenne.
Az utrechti vállalat 17 országban 4000 értékesítőhelyet létesített 11 év alatt, és termékeit a világ 190 országába exportálja. Az együttműködés okán a remények szerint ennél is messzebb juthatnak: a világ legnagyobb „hentesévé” avanzsálnának. A 2007-ben létesült cég Hollandiában működő központjában, a fővárosi éttermében és bredai gyárában összesen 90 munkavállalót alkalmaz, akik most az Unilever kötelékébe kerülnek.
Az Unilever döntése nem nevezhető meglepőnek, hiszen a két vállalat immár két éve dolgozik együtt az Unilever mintegy 700 terméket magába foglaló húsmentes kínálatának szélesítésén.
Kapcsolódó cikkeink
Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >Elkelt az Unilever növényi alapú húsmárkája
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Viverától…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >