Az Unileveré a „Vegetarian Butcher”
A brit-holland élelmiszerkereskedelmi óriás, az Unilever felvásárolta a holland De Vegetarische Slagert („vegetáriánus hentes”). A húshelyettesítő termékek ambiciózus gyártója szeretné, ha 30 éven belül a növényi alapú „hús” általánosan elterjedt lenne.
Az utrechti vállalat 17 országban 4000 értékesítőhelyet létesített 11 év alatt, és termékeit a világ 190 országába exportálja. Az együttműködés okán a remények szerint ennél is messzebb juthatnak: a világ legnagyobb „hentesévé” avanzsálnának. A 2007-ben létesült cég Hollandiában működő központjában, a fővárosi éttermében és bredai gyárában összesen 90 munkavállalót alkalmaz, akik most az Unilever kötelékébe kerülnek.
Az Unilever döntése nem nevezhető meglepőnek, hiszen a két vállalat immár két éve dolgozik együtt az Unilever mintegy 700 terméket magába foglaló húsmentes kínálatának szélesítésén.
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >105 millió dollárból fejleszti az Unilever a házon belüli illatinnovációs képességét
Az Unilever bejelentette, hogy 105,58 millió dollárt (100 millió eurót)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >