Az Unileveré a „Vegetarian Butcher”
A brit-holland élelmiszerkereskedelmi óriás, az Unilever felvásárolta a holland De Vegetarische Slagert („vegetáriánus hentes”). A húshelyettesítő termékek ambiciózus gyártója szeretné, ha 30 éven belül a növényi alapú „hús” általánosan elterjedt lenne.
Az utrechti vállalat 17 országban 4000 értékesítőhelyet létesített 11 év alatt, és termékeit a világ 190 országába exportálja. Az együttműködés okán a remények szerint ennél is messzebb juthatnak: a világ legnagyobb „hentesévé” avanzsálnának. A 2007-ben létesült cég Hollandiában működő központjában, a fővárosi éttermében és bredai gyárában összesen 90 munkavállalót alkalmaz, akik most az Unilever kötelékébe kerülnek.
Az Unilever döntése nem nevezhető meglepőnek, hiszen a két vállalat immár két éve dolgozik együtt az Unilever mintegy 700 terméket magába foglaló húsmentes kínálatának szélesítésén.
Kapcsolódó cikkeink
Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >