Az Unileveré „Az év trade marketing csapata”
Az Unilever nyerte el “Az év trade marketing csapata 2010” díjat a POPAI Magyarország és a magyar Trade Marketing Klub által meghirdetett versenyen. Az elismerésben részesült csapat munkái közül kerültek ki az utóbbi idők legnépszerűbb Unileveres programjai, a Segíts okosan! és a Főzzön játszóteret! is.
A versengő trade marketing csapatok nevezési anyagaikban azt mutatták be, hogyan épül fel és milyen stratégia mentén dolgozik a team. A győzteseket a benyújtott pályázatok alapján kategóriánként választották ki. A bírálat szempontjai között az összhatás, a hatékonyság, a technikai koncepció, a kivitelezés, a gyártás, a designminőség, az eredetiség és a kommunikáció egyaránt szerepelt.
„Nagyon örülök ennek a szakmai elismerésnek, és igazán büszke vagyok a csapatomra, és azokra a munkákra is, amelyekkel neveztünk a pályázaton. Ezek között szerepel a Segíts okosan!, a Főzzön játszóteret!, valamint a Dove Happy Hours kampány is” – fogalmazott Korda Petra, az Unilever Magyarország kereskedelmi és marketingvezetője.
A díjazott csapat munkái között szereplő, az idén már harmadik éve futó Segíts okosan! kampány az Országos Mentőszolgálatot támogatja, a cél pedig, hogy az ország minél több mentőautójában legyen az újraélesztéshez nélkülözhetetlen defibrillátor készülék. A Delikát8 Főzzön játszóteret! programja idén ötödik alkalommal indította el a Delikát8 vonalkódok gyűjtését a játszóterekért. A közösségek összefogására építő játéknak köszönhetően a mennyiségben, illetve a lélekszám arányában legtöbb vonalkódot beküldő településeken egy-egy biztonságos játszótér épül fel.
Szintén az Unilever customer marketing csapata dolgozott a dm-üzletekkel közös Dove Happy Hours promóción, amely egy nyereményjátékkal egybekötött, néhány órás, kedvezményes Dove termékeket kínáló vásárlási akció volt. A csapat az elmúlt időszakban a Knorr Receptmagazin megalkotásán dolgozott. A Spar Csoport üzleteiben, negyedévente megjelenő márkamagazin a receptek és termékbemutatók mellett szórakoztató tartalmat is kínál majd.
POPAI Magyarország
A POPAI 2007-ben megalakult non-profit szakmai szervezetként működik, célja a vásárláshelyi marketing-kommunikáció, az eladáshelyi tevékenységek hatékonyságának növelése, az iparág fejlesztése. A POPAI egy 70 éves múlttal rendelkező nemzetközi szervezet, 19 irodával, 45 országot képviselve, több mint 1700 taggal működik világszerte.
Trade Marketing Klub
A Trade Marketing Klub rendszeres klubdélutánokon ad lehetőséget szakmai kérdések megvitatására és tapasztalatcserére. Tagjai az FMCG szektor meghatározó trade marketinges és értékesítési vezetői.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >A jégkrémre egyre inkább desszertként tekintenek a fogyasztók
A meteorológusok szerint megint forró nyárra készülhetünk, amivel indul a…
Tovább olvasom >