Az Unilever megvásárolta a SZAVO márkát
A SZAVO márka megvásárlásával az Unilever tovább erősíti pozícióját a tisztítószerek piacán és a termékportfólió szélesítésével hozzájárul a fogyasztók igényeinek teljesebb kiszolgálásához. A SZAVO megvásárlásával néhány további márka, így a Diffusil és a Biolit tulajdonjoga is az Unileverhez került.
„Az Unilever folyamatosan keresi a befektetési lehetőségeket márkái és piacai építése érdekében. Ez egy értékes akvizíció számunkra, hiszen a márka jól ismert és kedvező piaci pozícióval bír. Biztos vagyok abban, hogy az Unilever marketingtudása és tapasztalata a megvásárolt márkák előnyére válik majd” – mondja Gyenes András, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatója.
Az akvizíció nem érinti a SZAVO korábbi tulajdonosának, a Bochemie-nek a speciális vegyi anyagokkal kapcsolatos üzleti tevékenységét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Black Week a Rossmann-nál: 15% kedvezmény a Rossmann+ tagoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szülőszobai eseménynapló, gyógyító kert és traumatudatos felnőttképzési rendszer is van idén a BioTechUSA az Egészségért Díj nyertesei között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A tudatosabb költés dominál az ünnepek alatt – így reagál a SPAR
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
