Az Unilever megvásárolta a SZAVO márkát
A SZAVO márka megvásárlásával az Unilever tovább erősíti pozícióját a tisztítószerek piacán és a termékportfólió szélesítésével hozzájárul a fogyasztók igényeinek teljesebb kiszolgálásához. A SZAVO megvásárlásával néhány további márka, így a Diffusil és a Biolit tulajdonjoga is az Unileverhez került.
„Az Unilever folyamatosan keresi a befektetési lehetőségeket márkái és piacai építése érdekében. Ez egy értékes akvizíció számunkra, hiszen a márka jól ismert és kedvező piaci pozícióval bír. Biztos vagyok abban, hogy az Unilever marketingtudása és tapasztalata a megvásárolt márkák előnyére válik majd” – mondja Gyenes András, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatója.
Az akvizíció nem érinti a SZAVO korábbi tulajdonosának, a Bochemie-nek a speciális vegyi anyagokkal kapcsolatos üzleti tevékenységét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >A cégek közel fele emeli a cafeteria összegét a fizikai dolgozók körében idén
2025-ben jelentős változások történtek a béren kívüli juttatások terén Magyarországon:…
Tovább olvasom >