Az Unilever megvásárolja Oroszország piacvezető jégkrémgyártóját
Az akvizíció tovább erősíti az Unilever piaci helyzetét a világ fagylalt piacán és javítja versenyhelyzetét a számára fontos orosz piacon.
Az 1991-ben alapított Inmarko
éves bevétele tavaly mintegy 115 millió euró
volt, erős piaci pozíciókkal bír közép-
és kelet Oroszországban, de termékei ismertek az
egész országban és Kazahsztánban is. A
cégnek három gyártóbázisa és
jól működő logisztikai hálózata van, 4500
dolgozót foglalkoztatnak.
Az akvizícióra a helyi
versenyhatóságnak még engedélyt kell
adnia, de várhatóan ez év közepére
létrejöhet az üzlet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >