Az Unilever csökkenti termékei sótartalmát
Az elkövetkezendő években az Unilever világszerte igyekszik tudatosan csökkenteni valamennyi termékének sótartalmát, ami 22 ezer terméket érint.
A cél az, hogy 2010 végéig a teljes portfólió eleget tegyen a Nemzetközi Egészségügyi Világszervezet kívánalmainak, ami napi 6 gramm só fejenkénti elfogyasztását ajánlja. 2015-ig az Unilever szeretné 5 grammra csökkenteni ezt a mennyiséget. Az Unilever az első cég, amely a Nemzetközi Egészségügyi Világszervezettel karöltve világviszonylatban próbál tenni az egészségügyi szempontból ideális sófogyasztás érdekében. A sómennyiség csökkentése a receptek megváltoztatásával jár.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >