Az Unilever csökkenti termékei sótartalmát
Az elkövetkezendő években az Unilever világszerte igyekszik tudatosan csökkenteni valamennyi termékének sótartalmát, ami 22 ezer terméket érint.
A cél az, hogy 2010 végéig a teljes portfólió eleget tegyen a Nemzetközi Egészségügyi Világszervezet kívánalmainak, ami napi 6 gramm só fejenkénti elfogyasztását ajánlja. 2015-ig az Unilever szeretné 5 grammra csökkenteni ezt a mennyiséget. Az Unilever az első cég, amely a Nemzetközi Egészségügyi Világszervezettel karöltve világviszonylatban próbál tenni az egészségügyi szempontból ideális sófogyasztás érdekében. A sómennyiség csökkentése a receptek megváltoztatásával jár.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >