Az Unilever csökkenti termékei sótartalmát
Az elkövetkezendő években az Unilever világszerte igyekszik tudatosan csökkenteni valamennyi termékének sótartalmát, ami 22 ezer terméket érint.
A cél az, hogy 2010 végéig a teljes portfólió eleget tegyen a Nemzetközi Egészségügyi Világszervezet kívánalmainak, ami napi 6 gramm só fejenkénti elfogyasztását ajánlja. 2015-ig az Unilever szeretné 5 grammra csökkenteni ezt a mennyiséget. Az Unilever az első cég, amely a Nemzetközi Egészségügyi Világszervezettel karöltve világviszonylatban próbál tenni az egészségügyi szempontból ideális sófogyasztás érdekében. A sómennyiség csökkentése a receptek megváltoztatásával jár.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >