Az Unilever csökkenti termékei sótartalmát
Az elkövetkezendő években az Unilever világszerte igyekszik tudatosan csökkenteni valamennyi termékének sótartalmát, ami 22 ezer terméket érint.
A cél az, hogy 2010 végéig a teljes portfólió eleget tegyen a Nemzetközi Egészségügyi Világszervezet kívánalmainak, ami napi 6 gramm só fejenkénti elfogyasztását ajánlja. 2015-ig az Unilever szeretné 5 grammra csökkenteni ezt a mennyiséget. Az Unilever az első cég, amely a Nemzetközi Egészségügyi Világszervezettel karöltve világviszonylatban próbál tenni az egészségügyi szempontból ideális sófogyasztás érdekében. A sómennyiség csökkentése a receptek megváltoztatásával jár.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >