Az Unilever csökkenti termékei sótartalmát
Az elkövetkezendő években az Unilever világszerte igyekszik tudatosan csökkenteni valamennyi termékének sótartalmát, ami 22 ezer terméket érint.
A cél az, hogy 2010 végéig a teljes portfólió eleget tegyen a Nemzetközi Egészségügyi Világszervezet kívánalmainak, ami napi 6 gramm só fejenkénti elfogyasztását ajánlja. 2015-ig az Unilever szeretné 5 grammra csökkenteni ezt a mennyiséget. Az Unilever az első cég, amely a Nemzetközi Egészségügyi Világszervezettel karöltve világviszonylatban próbál tenni az egészségügyi szempontból ideális sófogyasztás érdekében. A sómennyiség csökkentése a receptek megváltoztatásával jár.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >