Az Unilever az AI segítségével csökkentené költségeit és hozná lendületbe a növekedést

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 09. 09. 09:06

Az Unilever a digitális megoldásokat kínáló Accenture-rel együttműködve vezeti be a generatív AI-t azzal a céllal, hogy csökkentse költségeit és fokozza a hatékonyságot.

Az élelmiszergyártó egy többéves program keretében bővítette az Accenture-rel fennálló partnerségét, amelynek célja, hogy új iparági mércét állítson fel a generatív AI által támogatott termelékenység terén.

Ez magában foglalja olyan felhasználási esetek skálázását, amelyek bizonyítottan hatékonyak a költségcsökkentésben és a működési hatékonyság növelésében az egész vállalaton belül világszerte.

Az Unilever az Accenture több mint 350 szabadalommal, valamint azonnal alkalmazható eszközökkel és keretrendszerekkel rendelkező GenWizard platformjához kíván folyamodni a technológiai és digitális termékfejlesztés felgyorsítására.

Hein Schumacher, az Unilever vezérigazgatója elmondta:

– Az Unilevernél már 500 AI-alkalmazást vezettünk be, amelyek segítségével a hatékonyság új szintjére léphetünk. De ahogy a mesterséges intelligencia érik, egyre intelligensebbé és intuitívabbá válik, egyre több potenciált látunk benne.

– A gyorsabb növekedést, a termelékenység növelését és a teljesítmény fokozását célzó cselekvési tervünk keretében most mélyebbre megyünk. Az Accenture világszínvonalú eszközeinek és kapacitásainak segítségével képesek leszünk elemezni, hogy a mesterséges intelligencia mely területeken és miként fejtheti ki a legnagyobb átalakító hatást és hozhatja a legnagyobb hozamot.

Julie Sweet, az Accenture elnök-vezérigazgatója hozzátette:

– Az Accenture GenWizard platformjával az Unilever képes lesz a célzott gen AI-megoldások teljes spektrumát létrehozni a vállalat egésze számára, amelyek a hatékonyságot növelhetik és költségmegtakarítást eredményezhetnek, új munkamódszereket tárhatnak fel, és végső soron hozzájárulhatnak a versenyelőnyök kiaknázásához.

Grocery Gazette

Kapcsolódó cikkeink