Az Unilever az AI segítségével csökkentené költségeit és hozná lendületbe a növekedést
Az Unilever a digitális megoldásokat kínáló Accenture-rel együttműködve vezeti be a generatív AI-t azzal a céllal, hogy csökkentse költségeit és fokozza a hatékonyságot.
Az élelmiszergyártó egy többéves program keretében bővítette az Accenture-rel fennálló partnerségét, amelynek célja, hogy új iparági mércét állítson fel a generatív AI által támogatott termelékenység terén.
Ez magában foglalja olyan felhasználási esetek skálázását, amelyek bizonyítottan hatékonyak a költségcsökkentésben és a működési hatékonyság növelésében az egész vállalaton belül világszerte.
Az Unilever az Accenture több mint 350 szabadalommal, valamint azonnal alkalmazható eszközökkel és keretrendszerekkel rendelkező GenWizard platformjához kíván folyamodni a technológiai és digitális termékfejlesztés felgyorsítására.
Hein Schumacher, az Unilever vezérigazgatója elmondta:
– Az Unilevernél már 500 AI-alkalmazást vezettünk be, amelyek segítségével a hatékonyság új szintjére léphetünk. De ahogy a mesterséges intelligencia érik, egyre intelligensebbé és intuitívabbá válik, egyre több potenciált látunk benne.
– A gyorsabb növekedést, a termelékenység növelését és a teljesítmény fokozását célzó cselekvési tervünk keretében most mélyebbre megyünk. Az Accenture világszínvonalú eszközeinek és kapacitásainak segítségével képesek leszünk elemezni, hogy a mesterséges intelligencia mely területeken és miként fejtheti ki a legnagyobb átalakító hatást és hozhatja a legnagyobb hozamot.
Julie Sweet, az Accenture elnök-vezérigazgatója hozzátette:
– Az Accenture GenWizard platformjával az Unilever képes lesz a célzott gen AI-megoldások teljes spektrumát létrehozni a vállalat egésze számára, amelyek a hatékonyságot növelhetik és költségmegtakarítást eredményezhetnek, új munkamódszereket tárhatnak fel, és végső soron hozzájárulhatnak a versenyelőnyök kiaknázásához.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Ajándékötletek az AI-tól
Karácsony előtt debütált az Egyesült Államokban a Target generatív AI-alapú…
Tovább olvasom >Új, AI-alapú tervezőeszköz
Az Alibaba International bevezette a Pic Copilot nevű mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Hogyan gondolkodik a generatív MI? Szegedi kutatók keresik a választ a chatbotok titkaira
A mesterséges intelligencia (MI) egyre több feladatban segít minket a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >