Az Unilever az AI segítségével csökkentené költségeit és hozná lendületbe a növekedést
Az Unilever a digitális megoldásokat kínáló Accenture-rel együttműködve vezeti be a generatív AI-t azzal a céllal, hogy csökkentse költségeit és fokozza a hatékonyságot.
Az élelmiszergyártó egy többéves program keretében bővítette az Accenture-rel fennálló partnerségét, amelynek célja, hogy új iparági mércét állítson fel a generatív AI által támogatott termelékenység terén.
Ez magában foglalja olyan felhasználási esetek skálázását, amelyek bizonyítottan hatékonyak a költségcsökkentésben és a működési hatékonyság növelésében az egész vállalaton belül világszerte.
Az Unilever az Accenture több mint 350 szabadalommal, valamint azonnal alkalmazható eszközökkel és keretrendszerekkel rendelkező GenWizard platformjához kíván folyamodni a technológiai és digitális termékfejlesztés felgyorsítására.
Hein Schumacher, az Unilever vezérigazgatója elmondta:
– Az Unilevernél már 500 AI-alkalmazást vezettünk be, amelyek segítségével a hatékonyság új szintjére léphetünk. De ahogy a mesterséges intelligencia érik, egyre intelligensebbé és intuitívabbá válik, egyre több potenciált látunk benne.
– A gyorsabb növekedést, a termelékenység növelését és a teljesítmény fokozását célzó cselekvési tervünk keretében most mélyebbre megyünk. Az Accenture világszínvonalú eszközeinek és kapacitásainak segítségével képesek leszünk elemezni, hogy a mesterséges intelligencia mely területeken és miként fejtheti ki a legnagyobb átalakító hatást és hozhatja a legnagyobb hozamot.
Julie Sweet, az Accenture elnök-vezérigazgatója hozzátette:
– Az Accenture GenWizard platformjával az Unilever képes lesz a célzott gen AI-megoldások teljes spektrumát létrehozni a vállalat egésze számára, amelyek a hatékonyságot növelhetik és költségmegtakarítást eredményezhetnek, új munkamódszereket tárhatnak fel, és végső soron hozzájárulhatnak a versenyelőnyök kiaknázásához.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Az AI lehet a fenntartható költségcsökkentés kulcsa
A növekvő költségek és a mind kiélezettebb verseny egyre komolyabb…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia és vallás – támogat vagy távolít?
A mesterséges intelligencia térhódítása alól a vallással való találkozás, a…
Tovább olvasom >Túl szigorú a digitális innovációkra vonatkozó szabályozás?
Felszólította a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) az új német kormányt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >