Az Unilever az AI segítségével csökkentené költségeit és hozná lendületbe a növekedést
Az Unilever a digitális megoldásokat kínáló Accenture-rel együttműködve vezeti be a generatív AI-t azzal a céllal, hogy csökkentse költségeit és fokozza a hatékonyságot.
Az élelmiszergyártó egy többéves program keretében bővítette az Accenture-rel fennálló partnerségét, amelynek célja, hogy új iparági mércét állítson fel a generatív AI által támogatott termelékenység terén.
Ez magában foglalja olyan felhasználási esetek skálázását, amelyek bizonyítottan hatékonyak a költségcsökkentésben és a működési hatékonyság növelésében az egész vállalaton belül világszerte.
Az Unilever az Accenture több mint 350 szabadalommal, valamint azonnal alkalmazható eszközökkel és keretrendszerekkel rendelkező GenWizard platformjához kíván folyamodni a technológiai és digitális termékfejlesztés felgyorsítására.
Hein Schumacher, az Unilever vezérigazgatója elmondta:
– Az Unilevernél már 500 AI-alkalmazást vezettünk be, amelyek segítségével a hatékonyság új szintjére léphetünk. De ahogy a mesterséges intelligencia érik, egyre intelligensebbé és intuitívabbá válik, egyre több potenciált látunk benne.
– A gyorsabb növekedést, a termelékenység növelését és a teljesítmény fokozását célzó cselekvési tervünk keretében most mélyebbre megyünk. Az Accenture világszínvonalú eszközeinek és kapacitásainak segítségével képesek leszünk elemezni, hogy a mesterséges intelligencia mely területeken és miként fejtheti ki a legnagyobb átalakító hatást és hozhatja a legnagyobb hozamot.
Julie Sweet, az Accenture elnök-vezérigazgatója hozzátette:
– Az Accenture GenWizard platformjával az Unilever képes lesz a célzott gen AI-megoldások teljes spektrumát létrehozni a vállalat egésze számára, amelyek a hatékonyságot növelhetik és költségmegtakarítást eredményezhetnek, új munkamódszereket tárhatnak fel, és végső soron hozzájárulhatnak a versenyelőnyök kiaknázásához.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Az utazás jövője: mesterséges intelligencia válthatja le az utazási irodákat
A turizmus világszerte robbanásszerűen növekszik, különösen Ázsiában, ahol a bővülő…
Tovább olvasom >Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról – nemzetközi felmérés
Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával lépne fel a bolti lopások ellen a Trigo
Új, mesterséges intelligencián és számítógépes látáson alapuló megoldással venné fel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >