Az Unilever az AI segítségével csökkentené költségeit és hozná lendületbe a növekedést
Az Unilever a digitális megoldásokat kínáló Accenture-rel együttműködve vezeti be a generatív AI-t azzal a céllal, hogy csökkentse költségeit és fokozza a hatékonyságot.
Az élelmiszergyártó egy többéves program keretében bővítette az Accenture-rel fennálló partnerségét, amelynek célja, hogy új iparági mércét állítson fel a generatív AI által támogatott termelékenység terén.
Ez magában foglalja olyan felhasználási esetek skálázását, amelyek bizonyítottan hatékonyak a költségcsökkentésben és a működési hatékonyság növelésében az egész vállalaton belül világszerte.
Az Unilever az Accenture több mint 350 szabadalommal, valamint azonnal alkalmazható eszközökkel és keretrendszerekkel rendelkező GenWizard platformjához kíván folyamodni a technológiai és digitális termékfejlesztés felgyorsítására.
Hein Schumacher, az Unilever vezérigazgatója elmondta:
– Az Unilevernél már 500 AI-alkalmazást vezettünk be, amelyek segítségével a hatékonyság új szintjére léphetünk. De ahogy a mesterséges intelligencia érik, egyre intelligensebbé és intuitívabbá válik, egyre több potenciált látunk benne.
– A gyorsabb növekedést, a termelékenység növelését és a teljesítmény fokozását célzó cselekvési tervünk keretében most mélyebbre megyünk. Az Accenture világszínvonalú eszközeinek és kapacitásainak segítségével képesek leszünk elemezni, hogy a mesterséges intelligencia mely területeken és miként fejtheti ki a legnagyobb átalakító hatást és hozhatja a legnagyobb hozamot.
Julie Sweet, az Accenture elnök-vezérigazgatója hozzátette:
– Az Accenture GenWizard platformjával az Unilever képes lesz a célzott gen AI-megoldások teljes spektrumát létrehozni a vállalat egésze számára, amelyek a hatékonyságot növelhetik és költségmegtakarítást eredményezhetnek, új munkamódszereket tárhatnak fel, és végső soron hozzájárulhatnak a versenyelőnyök kiaknázásához.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >AI-jal és drónokkal fejleszti szolgáltatásait a Just Eat Írországban
AI-asszisztenst vezet be és bővíti drónos házhoz szállítási szolgáltatását a…
Tovább olvasom >Stylers: háromból két cég tervez AI automatizációs projektet 2025-ben
Az idei év legjelentősebb technológiai fókuszterületei az AI, az üzleti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >