Az Unilever Amerikában akvirál
Haj- és bőrápolási fronton erősít az Unilever, mivel felvásárolja az amerikai Sundial márkái. A Sundial egy New York-i cég 240 millió dollár éves bevétellel. Korábban ugyancsak a szépségápolási termékeiről ismert Beaty Bakerie-t akvirálta az Unilever.
További beruházásokat is tervez a cég. Bejelentették, hogy meg kívánják venni a Starbucks Tazo Tea márkáját 384 millió dollárért.
Kapcsolódó cikkeink
Megvette a The Nutriment Company a német BAF Petfoodot
Meg nem nevezett összegért vásárolta meg a svéd The Nutriment…
Tovább olvasom >A Rimi felvásárlásával belép a Salling Group a balti piacra
A dán piacvezető Salling Group felvásárolja az ICA Gruppen tulajdonában…
Tovább olvasom >Nehéz menet lehet a Unilever növényi alapú hús üzletágának eladása
Nehézségekbe ütközhet a Unilever növényihús-üzletágának értékesítése, mivel a fogyasztói kereslet…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >