Az Unilever Amerikában akvirál
Haj- és bőrápolási fronton erősít az Unilever, mivel felvásárolja az amerikai Sundial márkái. A Sundial egy New York-i cég 240 millió dollár éves bevétellel. Korábban ugyancsak a szépségápolási termékeiről ismert Beaty Bakerie-t akvirálta az Unilever.
További beruházásokat is tervez a cég. Bejelentették, hogy meg kívánják venni a Starbucks Tazo Tea márkáját 384 millió dollárért.
Kapcsolódó cikkeink
Eladásokban és árban is erősödött az Unilever – túlteljesítette az elemzői várakozásokat
Stabil árbevétel-növekedésről számolt be az Unilever a 2025-ös év második…
Tovább olvasom >Ausztrália a vámháború nyertese – olcsóbb lehet az ausztrál marha, bor és búza az amerikai piacon
Donald Trump amerikai elnök új vámpolitikája váratlan előnyt hozott Ausztráliának:…
Tovább olvasom >Romániában terjeszkedik a Bonafarm Csoport
A Bonafarm Csoport megállapodást írt alá a holland multinacionális tejipari…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Zsigó Róbert: az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán áll
Újra bebizonyosodott, hogy az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán…
Tovább olvasom >Tiltakoznak a visszaváltási díj csökkentése miatt a kereskedők
Az Országos Kereskedelmi Szövetség megdöbbenéssel értesült arról, hogy a MOHU…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >