Az Unilever Amerikában akvirál
🎧 Hallgasd a cikket:
Haj- és bőrápolási fronton erősít az Unilever, mivel felvásárolja az amerikai Sundial márkái. A Sundial egy New York-i cég 240 millió dollár éves bevétellel. Korábban ugyancsak a szépségápolási termékeiről ismert Beaty Bakerie-t akvirálta az Unilever.
További beruházásokat is tervez a cég. Bejelentették, hogy meg kívánják venni a Starbucks Tazo Tea márkáját 384 millió dollárért.
Kapcsolódó cikkeink
Trump vámcsökkentései átrendezhetik a globális élelmiszerpiacot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így készülhetnek fel a magyar cégek az új kereskedelmi világrendre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új vezérigazgatóval igyekszik újraindítani növekedését a Diageo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A körforgásban tartott csomagolás akár milliárdos megtakarítást eredményezhet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchan idén új szintre emeli a karácsonyi ízeket, prémium termékekkel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Két új PENNY üzlet nyílt novemberben az Észak-Dunántúlon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

