Az Unilever a kozmetikai üzletágban erősít

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2010. 12. 03. 10:28

Az Unilever megkapta az Európai Bizottság engedélyét a Sara Lee kozmetikai és európai háztartás-vegyipari üzletágának felvásárlására. Az 1,2 milliárd eurós ügyletre, amely többek között olyan kozmetikai márkák megvásárlását érinti, mint a Radox, a Duschdas vagy a Neutral, még idén sor kerül.

A már említett márkák mellett a megegyezés olyan kategóriájukban vezető termékek felvásárlását is magában foglalja, mint a Magyarországon jelenleg nem forgalmazott Biotex tisztítószerek és mosószerek, a Zwitsal és a Fissan babaápoló szerek vagy a Prodent és a Zendium fogápolási termékek. Az Európai Bizottság ugyanakkor azzal a feltétellel hagyta jóvá az akvizíciót, hogy az Unilever idővel értékesíti a Magyarországon is jól ismert Sanex márkát.

Kapcsolódó cikkeink