Az Unilever a 2023-as FIFA Női Labdarúgó Világbajnokság hivatalos szponzora
A FIFA bejelentette, hogy a 2023-as ausztráliai és új-zélandi FIFA Női Labdarúgó Világbajnokság hivatalos szponzorai az Unilever testápolási márkái lesznek.
A partnerség 2027-ig tart, és kiterjed a 2026-os FIFA-világbajnokságra és a FIFAe-döntőre is, és ez az első alkalom, hogy a FIFA a női, férfi és FIFA e-sportok terén is együttműködik testápolási márkákkal.
A 2023-as FIFA női világbajnokság a világ legnagyobb női sporteseménye lesz, amely becslések szerint 2 milliárd embert ér el. A FIFA várakozásai szerint a torna 64 mérkőzésén 1,5 millió látogató lesz jelen.
A szponzori megállapodás részeként a FIFA és az Unilever együttműködik a FIFA női fejlesztési programjával. A 2020-ban indított kezdeményezés célja, hogy lehetőséget biztosítson a nők és lányok számára, és támogatja a női labdarúgás további fejlődését világszerte.
Az Unilever elmondása szerint finanszírozást, humán erőforrást és támogatást nyújt a személyre szabott fejlesztési programokhoz, így kihasználva a női labdarúgást övező megnövekedett érdeklődést.
Az Unilever a legalsó szinttől kezdve a FIFA csúcsbajnokságokig minden szinten lehetőséget kap arra, hogy az elkövetkező években összesen 80 000, testápolási termékeket tartalmazó ajándékcsomagot juttasson el közvetlenül a szurkolókhoz a különböző FIFA-rendezvényeken.
Kapcsolódó cikkeink
Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >