Az Unilever a 2023-as FIFA Női Labdarúgó Világbajnokság hivatalos szponzora
A FIFA bejelentette, hogy a 2023-as ausztráliai és új-zélandi FIFA Női Labdarúgó Világbajnokság hivatalos szponzorai az Unilever testápolási márkái lesznek.
A partnerség 2027-ig tart, és kiterjed a 2026-os FIFA-világbajnokságra és a FIFAe-döntőre is, és ez az első alkalom, hogy a FIFA a női, férfi és FIFA e-sportok terén is együttműködik testápolási márkákkal.
A 2023-as FIFA női világbajnokság a világ legnagyobb női sporteseménye lesz, amely becslések szerint 2 milliárd embert ér el. A FIFA várakozásai szerint a torna 64 mérkőzésén 1,5 millió látogató lesz jelen.
A szponzori megállapodás részeként a FIFA és az Unilever együttműködik a FIFA női fejlesztési programjával. A 2020-ban indított kezdeményezés célja, hogy lehetőséget biztosítson a nők és lányok számára, és támogatja a női labdarúgás további fejlődését világszerte.
Az Unilever elmondása szerint finanszírozást, humán erőforrást és támogatást nyújt a személyre szabott fejlesztési programokhoz, így kihasználva a női labdarúgást övező megnövekedett érdeklődést.
Az Unilever a legalsó szinttől kezdve a FIFA csúcsbajnokságokig minden szinten lehetőséget kap arra, hogy az elkövetkező években összesen 80 000, testápolási termékeket tartalmazó ajándékcsomagot juttasson el közvetlenül a szurkolókhoz a különböző FIFA-rendezvényeken.
Kapcsolódó cikkeink
Drasztikus lépés az Unilevernél: 3200 európai álláshely megszüntetése várható 2025-ig
Az Unilever radikális döntést hozott: 2025 végéig az európai irodai…
Tovább olvasom >A Guinness lett a Premier League hivatalos partnere
A Diageo tulajdonában álló Guinness sörmárka lett a Premier League…
Tovább olvasom >Partnerként csatlakozott a Danone a 100+ Accelerator programba
Csatlakozott a Danone az AB InBev, a The Coca-Cola Company,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >