Az Unilever a 2023-as FIFA Női Labdarúgó Világbajnokság hivatalos szponzora
A FIFA bejelentette, hogy a 2023-as ausztráliai és új-zélandi FIFA Női Labdarúgó Világbajnokság hivatalos szponzorai az Unilever testápolási márkái lesznek.
A partnerség 2027-ig tart, és kiterjed a 2026-os FIFA-világbajnokságra és a FIFAe-döntőre is, és ez az első alkalom, hogy a FIFA a női, férfi és FIFA e-sportok terén is együttműködik testápolási márkákkal.
A 2023-as FIFA női világbajnokság a világ legnagyobb női sporteseménye lesz, amely becslések szerint 2 milliárd embert ér el. A FIFA várakozásai szerint a torna 64 mérkőzésén 1,5 millió látogató lesz jelen.
A szponzori megállapodás részeként a FIFA és az Unilever együttműködik a FIFA női fejlesztési programjával. A 2020-ban indított kezdeményezés célja, hogy lehetőséget biztosítson a nők és lányok számára, és támogatja a női labdarúgás további fejlődését világszerte.
Az Unilever elmondása szerint finanszírozást, humán erőforrást és támogatást nyújt a személyre szabott fejlesztési programokhoz, így kihasználva a női labdarúgást övező megnövekedett érdeklődést.
Az Unilever a legalsó szinttől kezdve a FIFA csúcsbajnokságokig minden szinten lehetőséget kap arra, hogy az elkövetkező években összesen 80 000, testápolási termékeket tartalmazó ajándékcsomagot juttasson el közvetlenül a szurkolókhoz a különböző FIFA-rendezvényeken.
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Olasz cégnek adja el az Unilever németországi tésztaszószait
Az Unilever folytatja üzletágainak stratégiai átalakítását, minek keretében az olasz…
Tovább olvasom >100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >