Az Unilever a 2023-as FIFA Női Labdarúgó Világbajnokság hivatalos szponzora
A FIFA bejelentette, hogy a 2023-as ausztráliai és új-zélandi FIFA Női Labdarúgó Világbajnokság hivatalos szponzorai az Unilever testápolási márkái lesznek.
A partnerség 2027-ig tart, és kiterjed a 2026-os FIFA-világbajnokságra és a FIFAe-döntőre is, és ez az első alkalom, hogy a FIFA a női, férfi és FIFA e-sportok terén is együttműködik testápolási márkákkal.
A 2023-as FIFA női világbajnokság a világ legnagyobb női sporteseménye lesz, amely becslések szerint 2 milliárd embert ér el. A FIFA várakozásai szerint a torna 64 mérkőzésén 1,5 millió látogató lesz jelen.
A szponzori megállapodás részeként a FIFA és az Unilever együttműködik a FIFA női fejlesztési programjával. A 2020-ban indított kezdeményezés célja, hogy lehetőséget biztosítson a nők és lányok számára, és támogatja a női labdarúgás további fejlődését világszerte.
Az Unilever elmondása szerint finanszírozást, humán erőforrást és támogatást nyújt a személyre szabott fejlesztési programokhoz, így kihasználva a női labdarúgást övező megnövekedett érdeklődést.
Az Unilever a legalsó szinttől kezdve a FIFA csúcsbajnokságokig minden szinten lehetőséget kap arra, hogy az elkövetkező években összesen 80 000, testápolási termékeket tartalmazó ajándékcsomagot juttasson el közvetlenül a szurkolókhoz a különböző FIFA-rendezvényeken.
Kapcsolódó cikkeink
Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fagylalt-komp és balatoni ízek csatája – jön a Balaton Fagyija választás
Május 9-én nemcsak a Tihany és Szántód közötti kompjárat indul…
Tovább olvasom >Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >