Az Unilever a 2023-as FIFA Női Labdarúgó Világbajnokság hivatalos szponzora
A FIFA bejelentette, hogy a 2023-as ausztráliai és új-zélandi FIFA Női Labdarúgó Világbajnokság hivatalos szponzorai az Unilever testápolási márkái lesznek.
A partnerség 2027-ig tart, és kiterjed a 2026-os FIFA-világbajnokságra és a FIFAe-döntőre is, és ez az első alkalom, hogy a FIFA a női, férfi és FIFA e-sportok terén is együttműködik testápolási márkákkal.
A 2023-as FIFA női világbajnokság a világ legnagyobb női sporteseménye lesz, amely becslések szerint 2 milliárd embert ér el. A FIFA várakozásai szerint a torna 64 mérkőzésén 1,5 millió látogató lesz jelen.
A szponzori megállapodás részeként a FIFA és az Unilever együttműködik a FIFA női fejlesztési programjával. A 2020-ban indított kezdeményezés célja, hogy lehetőséget biztosítson a nők és lányok számára, és támogatja a női labdarúgás további fejlődését világszerte.
Az Unilever elmondása szerint finanszírozást, humán erőforrást és támogatást nyújt a személyre szabott fejlesztési programokhoz, így kihasználva a női labdarúgást övező megnövekedett érdeklődést.
Az Unilever a legalsó szinttől kezdve a FIFA csúcsbajnokságokig minden szinten lehetőséget kap arra, hogy az elkövetkező években összesen 80 000, testápolási termékeket tartalmazó ajándékcsomagot juttasson el közvetlenül a szurkolókhoz a különböző FIFA-rendezvényeken.
Kapcsolódó cikkeink
Nehéz menet lehet a Unilever növényi alapú hús üzletágának eladása
Nehézségekbe ütközhet a Unilever növényihús-üzletágának értékesítése, mivel a fogyasztói kereslet…
Tovább olvasom >A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >