Az Unilever 75 millió euró értékben fektet be Nyírbátorban
Új termékkategória és világszerte ismert szépségápolási márkák gyártási tevékenységét hozza Magyarországra az Unilever: a közeljövőben elindul hazánkban az Axe, Rexona és Dove márkájú aeroszolos dezodorok előállítása. Az új üzem a vállalat nyírbátori telephelyén, a többek közt Domestos, Flóraszept, Szavo és OMO termékeket is előállító háztartásvegyipari gyár közvetlen szomszédságában épül fel.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
A beruházás értéke közel 50 millió euró, mely a magyar állam 20%-os támogatásával valósul meg. Ezenfelül az önerőből finanszírozott gépsorok további 25 millió euró értéket képviselnek. A beruházás elindítását Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter, valamint Ács Tamás, az Unilever Magyarország ügyvezetője jelentette be a Külgazdasági és Külügyminisztériumban, Budapesten.
A közel 100 új munkahelyet létrehozó új üzemben három gyártósort állítanak munkába, így a létesítményben évente 150 millió palack dezodor készülhet. Ezzel az Unilever globális hálózatában a nyírbátori egység lesz a 4. legnagyobb kapacitású ilyen üzem. //
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti frissáru-hálózatát az ALDI Süd
Bővíti frissáru-platformjainak hálózatát az ALDI Süd a gyümölcs- és zöldségellátás…
Tovább olvasom >„Környezetbarát” fehér tojás bevezetésével támogatja a Morrisons a gazdákat
Chuckle Eggs termékcsaládját fehér tojásokkal bővíti a Morrisons a „For…
Tovább olvasom >Akvizícióval növeli nyugat-európai jelenlétét a Mondi
A Mondi csomagolóipari vállalat megállapodást kötött a Schumacher Packaging németországi,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent az ipari termelés Magyarországon: a német függés mérséklését sürgeti az NGM
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb, naptárhatástól megtisztított adatai szerint…
Tovább olvasom >NGM: Fogyasztóvédelmi Tanács ülés a fogyasztói jogok védelme és a hazai fogyasztóvédelmi intézményrendszer hatékonysága érdekében
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) rendezte meg az év…
Tovább olvasom >Már a hazai vállalatok nagy része használja az AI-t
A Magyar Termék augusztus elején 260 védjegyhasználó partnere körében készített…
Tovább olvasom >