Az Unilever 2015-re kizárólag fenntartható forrásból származó pálmaolajjal dolgozik
Az Unilever bejelentette, hogy 2015-től kizárólag fenntartható forrásból származó pálmaolajat vásárol termékei előállításához valamennyi európai egységében, valamint ausztrál és új-zélandi érdekeltségeiben is.
A cég már megtette az első lépéseket az ügyben: már elegendő ZöldPálma pontszámot gyűjtött össze. A ZöldPálma egy olyan kereskedelmi program, amit a Fenntartható Pálmaolaj Kerekasztal (RSPO) hívott életre, s célja, hogy a pálmaolaj előállítása során fellépő környezetvédelmi és társadalmi problémákat hatékonyan kezelje. A ZöldPálma programon keresztül a pálmaolaj-termelőknek lehetőségük nyílik nagyobb bevételhez jutni, ha igazolni tudják, hogy termésük fenntartható gazdálkodás eredménye. Az Unilever igazolta, hogy megfelelő mennyiségű ZöldPálma-pontot gyűjtött össze ahhoz, hogy 2015-ig kizárólag fenntartható forrásból származó pálmaolajjal dolgozhassanak üzemeikben.
.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >