Az Unilever 1,2 milliárd euróért vesz kozmetikai céget
Az Európai Bizottság versenyhatósága hozzájárult, hogy az Unilever a korábbi terveknek megfelelően felvásárolja a Sara Lee kozmetikai és európai háztartásvegyipari üzletágát – olvasható az Unilever közleményében.
Az 1,2 milliárd eurós ügylet többek között olyan kozmetikai márkák megvételét érinti, mint a Radox, a Duschdas vagy a Neutral, amelyek helyi és regionális szinten egyaránt erősítik az Unilever vezető pozícióját a kozmetikumok és dezodorok kategóriájában. A Sara Lee kozmetikai üzletágához tartozó márkák, mint például a Gabi, jól kiegészítik az Unilever népszerű tisztálkodási, szájápolási és tisztítószer termékeit.
Az akvizíciónak köszönhetően az Unilever márkaportfoliója teljesebbé és differenciáltabbá válik, így a személyi higiénia kategóriában a fogyasztók minden igényét kielégíti majd. A már említett márkák mellett a megegyezés olyan kategóriájukban vezető termékek felvásárlását is magában foglalja, mint a Magyarországon jelenleg nem forgalmazott Biotex tisztítószerek és mosószerek, a Zwitsal és a Fissan babaápoló szerek vagy a Prodent és a Zendium fogápolási termékek. Az Európai Bizottság ugyanakkor azzal a feltétellel hagyta jóvá az akvizíciót, hogy az Unilever idővel értékesíti a Magyarországon is jól ismert Sanex márkát..
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >