Az Unilever 1,2 milliárd euróért vesz kozmetikai céget
Az Európai Bizottság versenyhatósága hozzájárult, hogy az Unilever a korábbi terveknek megfelelően felvásárolja a Sara Lee kozmetikai és európai háztartásvegyipari üzletágát – olvasható az Unilever közleményében.
Az 1,2 milliárd eurós ügylet többek között olyan kozmetikai márkák megvételét érinti, mint a Radox, a Duschdas vagy a Neutral, amelyek helyi és regionális szinten egyaránt erősítik az Unilever vezető pozícióját a kozmetikumok és dezodorok kategóriájában. A Sara Lee kozmetikai üzletágához tartozó márkák, mint például a Gabi, jól kiegészítik az Unilever népszerű tisztálkodási, szájápolási és tisztítószer termékeit.
Az akvizíciónak köszönhetően az Unilever márkaportfoliója teljesebbé és differenciáltabbá válik, így a személyi higiénia kategóriában a fogyasztók minden igényét kielégíti majd. A már említett márkák mellett a megegyezés olyan kategóriájukban vezető termékek felvásárlását is magában foglalja, mint a Magyarországon jelenleg nem forgalmazott Biotex tisztítószerek és mosószerek, a Zwitsal és a Fissan babaápoló szerek vagy a Prodent és a Zendium fogápolási termékek. Az Európai Bizottság ugyanakkor azzal a feltétellel hagyta jóvá az akvizíciót, hogy az Unilever idővel értékesíti a Magyarországon is jól ismert Sanex márkát..
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >