Az Unicum is felkészült a nyárra
Az Unicum 2010 óta minden évben limitált palackkollekcióval örvendezteti meg a márka rajongóit. Nincs ez másképp az idén sem, hiszen – a nemrégiben debütált Unicum Szilva Halott Pénz palack után – május 1-től már kapható az Unicum foci palack is. A sportos tematika alapján tervezett szériából összesen 160 000 db készült, a Zwack webshop mellett pedig a hazai hiper- és szupermarketben is elérhető.
Nem az idei az első focirajongókat megszólító Unicum palack – 2016-ban a legendás Puskás Öcsi tiszteletére is piacra dobtak egy különleges kiadást.
Az idei 0,5 literes kiszerelésű, limitált Unicum palack labdaformájával a sportolók elképesztő teljesítménye előtt tiszteleg. A palack két oldalán látható két ezüstérem pedig a magyarok 1938-as és 1954-es eredményeinek állít emléket.
„A limitált kiadású Unicum minden évben valamilyen pozitív üzenetet közvetít. Olyan személyeket választunk a márka képviselőinek, akiknek tiszteljük a munkásságát, és akiket emberileg is nagyra tartunk, illetve olyan események pillanatait örökítjük meg az üvegekkel, amelyek valamilyen módon hatással vannak ránk. Ezt jelképezik a palackon szereplő, a magyar labdarúgó-válogatott legnagyobb 20. századi sikereit megtestesítő ezüstérmek” – mondta Zwack Sándor, a Zwack Unicum Nyrt. igazgatóságának elnöke.
„A foci szeretetét az Édesapámtól örököltem: 5 éves voltam, amikor először kimentünk egy firenzei Fiorentina meccsre, és azóta is ők a kedvenc csapatom. Eddig minden világversenyen az olaszoknak szurkoltam, és nagyon csalódott vagyok, hogy az idén nem jutottak ki, de ennek ellenére is kíváncsian fogom követni az idei nyár eseményeit” – tette hozzá Zwack Sándor.
Kapcsolódó cikkeink
Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >Évszázados kaland életre keltve – 20. évfordulóját ünnepli idén az Unicum Ház
20 évvel ezelőtt nyitotta meg kapuit az Unicum Ház, amely…
Tovább olvasom >…azért a boróka az úr!
Világszinten a gin kategória még növekedésben van, ám a fejlődés…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >