Az Unicum is felkészült a nyárra
Az Unicum 2010 óta minden évben limitált palackkollekcióval örvendezteti meg a márka rajongóit. Nincs ez másképp az idén sem, hiszen – a nemrégiben debütált Unicum Szilva Halott Pénz palack után – május 1-től már kapható az Unicum foci palack is. A sportos tematika alapján tervezett szériából összesen 160 000 db készült, a Zwack webshop mellett pedig a hazai hiper- és szupermarketben is elérhető.
Nem az idei az első focirajongókat megszólító Unicum palack – 2016-ban a legendás Puskás Öcsi tiszteletére is piacra dobtak egy különleges kiadást.
Az idei 0,5 literes kiszerelésű, limitált Unicum palack labdaformájával a sportolók elképesztő teljesítménye előtt tiszteleg. A palack két oldalán látható két ezüstérem pedig a magyarok 1938-as és 1954-es eredményeinek állít emléket.
„A limitált kiadású Unicum minden évben valamilyen pozitív üzenetet közvetít. Olyan személyeket választunk a márka képviselőinek, akiknek tiszteljük a munkásságát, és akiket emberileg is nagyra tartunk, illetve olyan események pillanatait örökítjük meg az üvegekkel, amelyek valamilyen módon hatással vannak ránk. Ezt jelképezik a palackon szereplő, a magyar labdarúgó-válogatott legnagyobb 20. századi sikereit megtestesítő ezüstérmek” – mondta Zwack Sándor, a Zwack Unicum Nyrt. igazgatóságának elnöke.
„A foci szeretetét az Édesapámtól örököltem: 5 éves voltam, amikor először kimentünk egy firenzei Fiorentina meccsre, és azóta is ők a kedvenc csapatom. Eddig minden világversenyen az olaszoknak szurkoltam, és nagyon csalódott vagyok, hogy az idén nem jutottak ki, de ennek ellenére is kíváncsian fogom követni az idei nyár eseményeit” – tette hozzá Zwack Sándor.
Kapcsolódó cikkeink
Változás a Zwack vezetésében: Belovai Csaba a Zwack Unicum Nyrt. új vezérigazgatója
A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től…
Tovább olvasom >Csak tudnám, minek barátkozok veled! – A nap videója
Két páratlan párost is bemutat egyszerre a Zwack legújabb reklámfilmje:…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Lóska Gergelyt nevezték ki a K&H informatikai és innovációs vezetőjének
A K&H Bank 2025. július 14-től részben új szervezeti felállásban…
Tovább olvasom >Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >