Az UNICEF gyermekvédelmi programját is támogatja a SPAR a járványügyi dolgozók étkeztetése mellett
Még több szendviccsel segíti a kórházakban dolgozók megfeszített munkáját a SPAR az Etesd a Dokit! civil kezdeményezés keretében. A vállalat emellett az UNICEF Magyarország felhívására pénzügyi támogatást nyújt és szendvicseket biztosít a gyermekvédelmi gondoskodásban élő gyermekeknek és a gyermekvédelmi rendszerben dolgozóknak.
„Köszönettel tartozunk a magyar egészségügyben dolgozóknak, akik nap mint nap emberfeletti munkát végeznek a koronavírus járvány alatt. Látjuk, hogy további segítségre van szükségük, ezért bővítjük az Etesd a Dokit! kezdeményezést és további 2.000 szendviccsel járulunk hozzá a fővárosi kórházak orvosainak, ápolóinak étkeztetéséhez. Az egészségügyi szektor mellett azonban egy másik különösen veszélyeztetett helyzetben lévő csoportra is figyelmet kell fordítani. A SPAR is csatlakozott az UNICEF Magyarország felhívásához, amely a koronavírus-járvány legkiszolgáltatottabb érintettjeit, azokat a gyerekeket próbálja segíteni, akik másra nem számíthatnak. A magunk eszközeivel őket is támogatjuk, hiszen a gyermekvédelmi gondoskodásban élők azok, akik a legvédtelenebbek a járvánnyal és az ahhoz köthető válsággal szemben” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Az egészségügy mellett kevés figyelmet kaptak a gyermekvédelmi szektorban dolgozók, akik szintén megfeszített munkát végeznek. Példaértékű az UNICEF Magyarország munkája, amely most arra törekszik, hogy a gyermekvédelem intézményrendszerének, a hátrányos helyzetű, beteg, nehéz helyzetben lévő gyerekeknek segítsen a járvány idején. A SPAR 2 millió forinttal támogatja ebben a munkában az UNICEF Magyarországot, valamint 1.000 szendviccsel járul hozzá a gyerekvédelmi intézményekben élő gyermekek és a velük foglalkozó szakemberek étkeztetéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Három új üzlettel bővült a SPAR hálózata Albániában
Tovább erősíti jelenlétét a SPAR Albániában: három újonnan nyílt üzletének…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >További cikkeink
Díjazták a hazai közreműködésű upcycling modellt – új korszak kezdődhet az élelmiszerkereskedelemben
A Cseh és Szlovák Fenntarthatósági Csúcstalálkozón a Rohlik.cz és a…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >