Az Uncle Ben’s mostantól Ben’s Original
Felismerve, hogy a márka neve és arculata milyen egyenlőtlenségekre enged következtetni, 2022 januárjától az Uncle Ben’s termékek a jól ismert színekben, de „Ben bácsi” arcképe nélkül, megújult, BEN’S ORIGINAL™ márkanéven lesznek megtalálhatók a boltok polcain. Az új év új helyi aktivitásokat is hoz, melyek célja biztosítani, hogy a hátrányos helyzetű közösségek is hozzáférjenek a mindannyiunk által megérdemelt tápláló ételekhez, valamint, hogy az e közösségekben élő emberek is egyenlő esélyt kapjanak a mindennapokban.
2021-ben a márka számos felmérést végzett, a világ minden pontjáról fogyasztók ezreit, munkatársakat és számos érdekelt felet meghallgatva értette meg, hogy milyen egyenlőtlenségre és sztereotípiákra enged következtetni az Uncle Ben’s márka. Ezek eredményképpen a vállalat bejelentette a márka logójának és nevének BEN’S ORIGINAL™-ra történő megújítását. A korábbi arckép eltávolítása hozzájárul a méltányosabb ábrázoláshoz, valamint jelzi a márka törekvését egy nyitottabb és elfogadóbb jövő megteremtéséért. A csomagolások lecserélése világszerte 2021-ben elkezdődött, a magyarországi boltok polcain 2022 januárjától lesznek elérhetőek a megújult termékek.
Új külső, változatlan, fenséges íz
A BEN’S ORIGINAL™, minta világ első számú rizsmárkája már több, mint 70 éve egyet jelent az egyszerű, ízletes ételekkel. A márka továbbra is elkötelezett marad a világ legjobb rizsének előállítása mellett, ugyanakkor a befogadás és méltányosság előtérbe helyezése érdekében új célkitűzést fogalmazott meg. Ezek értelmében olyan lehetőségeket és élményeket kíván teremteni, amelyek „mindenkinek helyet kínálnak az asztalnál”. Karrierlehetőségeket kíván teremteni az élelmiszeriparban, valamint továbbra is célja, hogy a különböző kultúrájú, nemzedékű és hátterű embereket tartalmas ételek elkészítésével hozza össze egy asztalhoz.
Magyarországon a BEN’S ORIGINAL™ partnerszervezeteinek segítségével szeretne olyan lehetőségeket teremteni, amelyek mindenkinek hely adnak az asztalnál. A jótékonysági célok támogatására és az eredmények előmozdítására a márka aktivitásokban gazdag újévet tervez Magyarországon.
Kapcsolódó cikkeink
A Mars 2868 tonnával csökkentette éves műanyagfelhasználását
A világ egyik legnagyobb édesség-, élelmiszer- és kisállateledel-gyártója közzétette a …
Tovább olvasom >A Mars célkitűzése és a mögötte álló fenntarthatósági törekvések
A világ, amit holnapra szeretnénk, azzal kezdődik, ahogyan ma dolgozunk…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >