Az Újház legutóbbi kampányát a Republic kivitelezte
Október végétől december közepéig találkozhattunk “Az Újház tudja” elnevezésű kampány online, TV nonszpot és outdoor megjelenéseivel. A koncepció megalkotásáért és kivitelezéséért egyaránt a Republic Group felelt.
A tervezés során két cél lebegett a kreatív csapat szeme előtt; egyrészt az imázs erősítése, másrészt a márka fő értékeinek, azaz a szakértelem és a segítő partnerség hangsúlyozása. Ezek eléréséhez olyan emocionális narratívát építettek fel, ami teret enged a racionális USP-k ismertetésének is.
A koncepció megalkotásánál a Republic szakemberei abból az alapgondolatból indultak ki, hogy az Újház nem csupán egy üzlet, ahol építőanyag kapható, hanem egy olyan hely, ahol az ötletekre lehetőségként tekintenek. Megnyugtató érzés, ha egy üzletbe belépve a vásárló nem érzi magát elveszettnek és mer érdeklődni. Ha tudja, hogy nincs rossz kérdés, és biztosan nem fog rossz választásba futni, mert szakértők veszik körbe, akik egyengetik az útját. Legyen szó akár építkezésről, akár felújításról, az Újház segítséget nyújt minden projekthez.
“Komplex kihívással szembesült a Republic Group, akikkel a nyári tender óta az első nagy kampányunkat készítettük. Egy új kreatív platformot kértünk tőlük, amivel akár évekig azonosíthatjuk a márkát. Embert próbáló, de sikeres folyamat vezetett az eredményhez, amelyből nem csak megszületett az új platform, de össze is kovácsolta az Újház és a Republic csapatait. Olyan saját világot sikerült teremteni, ami már ránézésre azonosítani fogja az Újházat. Ami nem a szokásos stock elemekre épül, hanem saját alkotás eredménye. Aminek az életre hívásában az emberi gondolat és kreativitás, a korszerű technika és az AI is szerephez jut.”
– mondta el Döry Gábor az Újház marketing igazgatója.
“Az Újház legfontosabb UPS-jei közül a szakértelem és a teljeskörű kiszolgálás azok a területek, melyekre ügyfelünk a legnagyobb hangsúlyt fekteti. Színvonalának és megbízhatóságának tükre, hogy vásárlóik között nagy arányban találhatók meg azok a szakemberek is, akik a kivitelezést fizikailag is elvégzik. Feladatunk olyan kommunikáció kidolgozása volt, melyben nem csak új vásárlókat szólítunk meg, de ezeket a szakembereket is releváns üzenetekkel érjük el. Az “Az Újház tudja!” tagline azt üzeni mindannyiuknak, hogy tudjuk miben vagy, tudjuk a válaszokat és akár a legkreatívabb, szakmailag legkihívóbb elképzeléseket is tudjuk teljesíteni.”
– osztották meg a gondolataikat a kampányról Vértessy Flóra Creative Group Head.
“Az Újház tudja” platform vizuális szempontból izometrikus elemekből áll, ami azért jó megoldás, mert ilyen típusú 3D terveket használnak az építészetben is. Így a látvány is tökéletesen illeszkedik a márkához.
Kapcsolódó cikkeink
„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Jézus volt az első kommunikátor
Kőszegi András márkatanácsadó volt a Futuretalks Krozsó Szilviával podcastsorozatunk legutóbbi…
Tovább olvasom >