Az Új Magyarország Fejlesztési Terv támogatásával egy új fajta In-Store vizsgálati módszer került kifejlesztésre
Napjainkban a vásárlási folyamat során a vevők számos információval találkoznak, melyek hatással vannak döntéseikre. A vásárlás folyamatáról és a döntés meghozataláról azonban kevés információval rendelkezünk. A pályázat keretében cégünk olyan mobil vizsgálati eszközt és vizsgálati módszert dolgozott ki, melynek segítségével mélyebb betekintést nyerhető ezen folyamatok hátteréről. A mobil szemkamera rendszer segítségével a vevők szemével látható a vásárlási folyamat. A projekt keretében történt fejlesztéseknek köszönhetően az adatok azonnal generálódnak, így a kiértékelési folyamat lényegesen felgyorsul. A kapott információk segítenek mind a vásárlóknak, mind pedig a boltoknak, hogy a vásárlási folyamat hatékonyabban és gördülékenyebben valósulhasson meg.
„A kutatási projekt alkalmával olyan összefüggéseket találtunk, melyek új megvilágításba helyezi az In-Store marketing eddigi elképzeléseit.”
– dr. Réti István (stratégiai igazgató) ETresearch.
A fejlesztés az Európai Unió támogatásával a Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg. A projekt feladata volt, hogy olyan hardver kerüljön kifejlesztési, mely újdonságot jelent a szemkamerás vizsgálatok területén. A fejlesztés keretében kialakított laptophoz integrált szemkamera, képes az adatokat valós időben generálni és tárolni, felgyorsítva ezzel a kapott eredmények feldolgozhatóságát. Az adatokhoz komplett kiértékelő rendszer fejlesztése is megvalósult. A hardver és szoftver fejlesztés eredményeképpen kialakított vizsgálati módszer egyedülálló.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >Sok a jelentkezés, mégis gyakran kihívást jelent a hatékony toborzás a hazai vállalatoknak
A magyarországi cégek munkaerő-menedzsmenttel kapcsolatos tapasztalatai és elképzelései csak minimális…
Tovább olvasom >