Az Új Magyarország Fejlesztési Terv támogatásával egy új fajta In-Store vizsgálati módszer került kifejlesztésre

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 03. 09. 12:23

Napjainkban a vásárlási folyamat során a vevők számos információval találkoznak, melyek hatással vannak döntéseikre. A vásárlás folyamatáról és a döntés meghozataláról azonban kevés információval rendelkezünk. A pályázat keretében cégünk olyan mobil vizsgálati eszközt és vizsgálati módszert dolgozott ki, melynek segítségével mélyebb betekintést nyerhető ezen folyamatok hátteréről. A mobil szemkamera rendszer segítségével a vevők szemével látható a vásárlási folyamat. A projekt keretében történt fejlesztéseknek köszönhetően az adatok azonnal generálódnak, így a kiértékelési folyamat lényegesen felgyorsul. A kapott információk segítenek mind a vásárlóknak, mind pedig a boltoknak, hogy a vásárlási folyamat hatékonyabban és gördülékenyebben valósulhasson meg.

„A kutatási projekt alkalmával olyan összefüggéseket találtunk, melyek új megvilágításba helyezi az In-Store marketing eddigi elképzeléseit.”
– dr. Réti István (stratégiai igazgató) ETresearch.

A fejlesztés az Európai Unió támogatásával a Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg. A projekt feladata volt, hogy olyan hardver kerüljön kifejlesztési, mely újdonságot jelent a szemkamerás vizsgálatok területén. A fejlesztés keretében kialakított laptophoz integrált szemkamera, képes az adatokat valós időben generálni és tárolni, felgyorsítva ezzel a kapott eredmények feldolgozhatóságát. Az adatokhoz komplett kiértékelő rendszer fejlesztése is megvalósult. A hardver és szoftver fejlesztés eredményeképpen kialakított vizsgálati módszer egyedülálló.

Kapcsolódó cikkeink