Az üdülési csekkek beváltását és a SZÉP Kártya szállodai felhasználását ösztönzi az MT Zrt.
A még kint lévő üdülési csekkek beváltását és a Széchenyi Pihenő (SZÉP) kártya szállodai felhasználását szeretné ösztönözni őszi kampányával a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.).
Az MT Zrt. a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével (MSzÉSz) közösen szeptemberben indítja őszi kampányát a bor és a gasztronómia jegyében.
Az MT Zrt. keddi közleménye szerint az egészen november közepéig zajló kampány során különböző, borhoz és gasztronómiához kapcsolódó akciós ajánlatok közül válogathatnak a belföldi utazók, melyeket az akcióban részt vevő több mint 80 szálláshely biztosít.
A kampányban részt vevő szálláshelyek 2=3 típusú akcióval vagy minimum 10 százalékos kedvezménnyel várják az utazókat, illetve a csomag mellé a borhoz és gasztronómiához szorosan kapcsolódó ingyenes pluszszolgáltatást nyújtanak. Az akciós időszak végét a Márton-napi eseményekhez igazítják a szervezők – olvasható a közleményben.
A nemzeti turisztikai marketingszervezet a kampány támogatására a mintegy két hét múlva már letölthető, minden platformon futó, ingyenes mobilalkalmazást indít. Több mint 1000 vendéglátóhely, húsznál is több bor és gasztronómiai fesztivál, és csaknem 40 exkluzív szállásajánlat kap helyet a GPS alapú listázást ingyenesen letölthető mobilalkalmazásban.
A programokról információt, a pozíciójukhoz legközelebbi vendéglátóhelyeket, látnivalókat és szállásokat is könnyen találhatnak majd maguknak a turisták, és útvonalat is tervezhetnek az alkalmazás segítségével.
Az alkalmazás az MT Zrt. lapjának facebook-oldalán mutatkozik be – olvasható a közleményben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >