Az üdítőitalt választotta
Baja Sándor lett az Eckes granini GmbH & Co KG exportüzletág-igazgatója, akit 12 éves marketing- és értékesítési területen szerzett hazai és nemzetközi tapasztalatok után ért a kihívás. Franciaország, Ausztria és Magyarország külpiaci értékesítése tartozik a felügyelete alá.
Baja Sándor nem ismeretlenül került pozíciójába, hiszen korábban hét évig volt az Eckes granini magyarországi, majd franciaországi marketingigazgatója. Előző munkahelyén, a Borsodi Sörgyárban pedig kereskedelmi igazgatóként dolgozott.
– Új munkakörömben az egész folyamatért felelek, nem csak a marketingért és a kereskedelemért – vázolta a frissen kinevezett üzletág-igazgató. – Bár nem új üzletágról van szó, most először került az összes nemzeti exportosztály egy szervezetbe. Az elvárás egyértelmű: a szinkronizált működés kialakítása után, ami harmonizált supply chaint, portfólió-, ár- és marketingstratégiát jelent, további agresszív expanzióba kezdünk.
Az első benyomásokról szólva kifejtette: nagy tapasztalattal rendelkező, dinamikus csapatot talált mind a három országban. Francia, magyar és osztrák kollégái várhatóan 20 százalékos növekedést érnek el ebben az évben, ami jó alap a további fejlődéshez.
– Nagy meglepetés nem ért, hiszen ismertem az Eckes granini vállalati kultúráját: egymás tiszteletén alapuló, felelősségteljes munka jellemzi a céget. Az üzletvitel alapja az erős márkákra, innovációkra építő külső és belső növekedés.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >