Az Uberrel társulva kínál étel-házhozszállítást az Instacart az USA-ban
A két vállalat közötti partnerség részeként az Instacart felhasználói mostantól az élelmiszer-kiszállítási platform alkalmazásán keresztül több százezer Uber Eats-éttermi partnertől rendelhetnek az Egyesült Államokban.
Az Instacart, hivatalos nevén Maplebear, a DoorDash, az Amazon.com és a Walmart generálta kiélezett verseny közepette a platform szolgáltatásainak fejlesztésébe és a marketingkiadások növelésébe invesztált, hogy több felhasználót vonzzon.
Elemzők szerint az új csapat kemény versenyt jelent majd néhány más étel-házhozszállítónak, például a DoorDashnek, az amúgy is hiper versenyhelyzetben.
Az Instacart alkalmazásában elhelyez egy új oldalt, amelyen a felhasználók a közeli éttermek kínálatából választhatnak, menüket böngészhetnek, rendeléseket adhatnak le, és valós időben nyomon követhetik a kiszállításokat. A platformon leadott rendeléseket az Uber Eats szállítja ki.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >