Az Uberrel társulva kínál étel-házhozszállítást az Instacart az USA-ban
A két vállalat közötti partnerség részeként az Instacart felhasználói mostantól az élelmiszer-kiszállítási platform alkalmazásán keresztül több százezer Uber Eats-éttermi partnertől rendelhetnek az Egyesült Államokban.
Az Instacart, hivatalos nevén Maplebear, a DoorDash, az Amazon.com és a Walmart generálta kiélezett verseny közepette a platform szolgáltatásainak fejlesztésébe és a marketingkiadások növelésébe invesztált, hogy több felhasználót vonzzon.
Elemzők szerint az új csapat kemény versenyt jelent majd néhány más étel-házhozszállítónak, például a DoorDashnek, az amúgy is hiper versenyhelyzetben.
Az Instacart alkalmazásában elhelyez egy új oldalt, amelyen a felhasználók a közeli éttermek kínálatából választhatnak, menüket böngészhetnek, rendeléseket adhatnak le, és valós időben nyomon követhetik a kiszállításokat. A platformon leadott rendeléseket az Uber Eats szállítja ki.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >Óriási Hajdú-kampány az arab országokban
Minden idők egyik legnagyobb, magyar élelmiszermárkát népszerűsítő, de külföldön folytatott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >