Az Uberrel társulva kínál étel-házhozszállítást az Instacart az USA-ban
A két vállalat közötti partnerség részeként az Instacart felhasználói mostantól az élelmiszer-kiszállítási platform alkalmazásán keresztül több százezer Uber Eats-éttermi partnertől rendelhetnek az Egyesült Államokban.
Az Instacart, hivatalos nevén Maplebear, a DoorDash, az Amazon.com és a Walmart generálta kiélezett verseny közepette a platform szolgáltatásainak fejlesztésébe és a marketingkiadások növelésébe invesztált, hogy több felhasználót vonzzon.
Elemzők szerint az új csapat kemény versenyt jelent majd néhány más étel-házhozszállítónak, például a DoorDashnek, az amúgy is hiper versenyhelyzetben.
Az Instacart alkalmazásában elhelyez egy új oldalt, amelyen a felhasználók a közeli éttermek kínálatából választhatnak, menüket böngészhetnek, rendeléseket adhatnak le, és valós időben nyomon követhetik a kiszállításokat. A platformon leadott rendeléseket az Uber Eats szállítja ki.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >Megveszi a Wonder a Grubhubot
650 millió dollárért vásárolja meg a Wonder a Grubhubot a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >