Az Uberrel társulva kínál étel-házhozszállítást az Instacart az USA-ban
A két vállalat közötti partnerség részeként az Instacart felhasználói mostantól az élelmiszer-kiszállítási platform alkalmazásán keresztül több százezer Uber Eats-éttermi partnertől rendelhetnek az Egyesült Államokban.
Az Instacart, hivatalos nevén Maplebear, a DoorDash, az Amazon.com és a Walmart generálta kiélezett verseny közepette a platform szolgáltatásainak fejlesztésébe és a marketingkiadások növelésébe invesztált, hogy több felhasználót vonzzon.
Elemzők szerint az új csapat kemény versenyt jelent majd néhány más étel-házhozszállítónak, például a DoorDashnek, az amúgy is hiper versenyhelyzetben.
Az Instacart alkalmazásában elhelyez egy új oldalt, amelyen a felhasználók a közeli éttermek kínálatából választhatnak, menüket böngészhetnek, rendeléseket adhatnak le, és valós időben nyomon követhetik a kiszállításokat. A platformon leadott rendeléseket az Uber Eats szállítja ki.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
AI-asszisztenssel könnyíti a vásárlást az Albertsons
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tejipari kapacitásbővítést tervez a Coca-Cola az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Zene formálta ízvilág
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2025-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vámok, védelem, vágyálmok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Trade magazin projektek a SIRHA Budapest 2026 kiállításon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

