Az Uberé lehet az alkoholt házhozszállító Drizly
Az Uber Technologies Inc 1,1 milliárd dollárért veheti meg a Drizly on-demand alkohol platformot, és ezzel bővítheti a pandémia alatt felvirágzó házhozszállítási szolgáltatásainak körét. A Drizly akvizíciójával a cég sört, bort és égetett szeszes italokat kínálhat az USA legtöbb államában amellett, hogy nemrégiben újabb amerikai városokban vezette be élelmiszer-, csomag- és gyógyszer-házhozszállítási szolgáltatását.
A Drizly 100%-ban az Uber leányvállalata lesz, amelyet a cég az Eats platformba integrál, miközben megtartja annak külön applikációját is.
Az Uber nem nyilatkozott arról, milyen keresletet projektál az alkoholos italokra vonatkozóan, csak annyit közölt, hogy a Drizly az előző évhez képest 300%-kal növelte bruttó megrendelési volumenét, és nyereséges volt.
Kapcsolódó cikkeink
Az élelmiszerek és az alkoholmentes italok árának csökkenése lassult Ukrajnában
Ukrajnában 4,8 százalékra, idén a legmagasabb szintre gyorsult a fogyasztói…
Tovább olvasom >A nagy sportesemények is segítik a sörfogyasztást
Bár a nagy sportesemények átmenetileg pozitív hatást gyakorolnak a sörfogyasztás…
Tovább olvasom >Idén nyáron is tescózhatunk a Balatonon: kiszállítás akár 30 perc alatt a nyaralóba
A balatoni nyaralás egyszerre szólhat a gondtalan kikapcsolódásról és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >