Az Uberé lehet az alkoholt házhozszállító Drizly
Az Uber Technologies Inc 1,1 milliárd dollárért veheti meg a Drizly on-demand alkohol platformot, és ezzel bővítheti a pandémia alatt felvirágzó házhozszállítási szolgáltatásainak körét. A Drizly akvizíciójával a cég sört, bort és égetett szeszes italokat kínálhat az USA legtöbb államában amellett, hogy nemrégiben újabb amerikai városokban vezette be élelmiszer-, csomag- és gyógyszer-házhozszállítási szolgáltatását.
A Drizly 100%-ban az Uber leányvállalata lesz, amelyet a cég az Eats platformba integrál, miközben megtartja annak külön applikációját is.
Az Uber nem nyilatkozott arról, milyen keresletet projektál az alkoholos italokra vonatkozóan, csak annyit közölt, hogy a Drizly az előző évhez képest 300%-kal növelte bruttó megrendelési volumenét, és nyereséges volt.
Kapcsolódó cikkeink
Rum nélkül maradhat Kuba? – Cukorhiány bénítja meg a szigetország ikonikus iparágát
Súlyos válságba került a kubai rumipar – nem pénzügyi, nem…
Tovább olvasom >Érdekes eredménye van az alkohol- és egyéb drogfogyasztási szokásokról szóló felmérésnek
Európában a fiatalok között a cseh tizenöt-tizenhat éveseknek van a…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >