Az Uberé lehet az alkoholt házhozszállító Drizly
Az Uber Technologies Inc 1,1 milliárd dollárért veheti meg a Drizly on-demand alkohol platformot, és ezzel bővítheti a pandémia alatt felvirágzó házhozszállítási szolgáltatásainak körét. A Drizly akvizíciójával a cég sört, bort és égetett szeszes italokat kínálhat az USA legtöbb államában amellett, hogy nemrégiben újabb amerikai városokban vezette be élelmiszer-, csomag- és gyógyszer-házhozszállítási szolgáltatását.
A Drizly 100%-ban az Uber leányvállalata lesz, amelyet a cég az Eats platformba integrál, miközben megtartja annak külön applikációját is.
Az Uber nem nyilatkozott arról, milyen keresletet projektál az alkoholos italokra vonatkozóan, csak annyit közölt, hogy a Drizly az előző évhez képest 300%-kal növelte bruttó megrendelési volumenét, és nyereséges volt.
Kapcsolódó cikkeink
Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >A prémium italfogyasztás jövője: kevesebb, de jobb minőség
A WhiskyNet Kft. két alapítója, Szatmári Kati és Szigeti Zsolt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >