Az Uberé lehet az alkoholt házhozszállító Drizly
Az Uber Technologies Inc 1,1 milliárd dollárért veheti meg a Drizly on-demand alkohol platformot, és ezzel bővítheti a pandémia alatt felvirágzó házhozszállítási szolgáltatásainak körét. A Drizly akvizíciójával a cég sört, bort és égetett szeszes italokat kínálhat az USA legtöbb államában amellett, hogy nemrégiben újabb amerikai városokban vezette be élelmiszer-, csomag- és gyógyszer-házhozszállítási szolgáltatását.
A Drizly 100%-ban az Uber leányvállalata lesz, amelyet a cég az Eats platformba integrál, miközben megtartja annak külön applikációját is.
Az Uber nem nyilatkozott arról, milyen keresletet projektál az alkoholos italokra vonatkozóan, csak annyit közölt, hogy a Drizly az előző évhez képest 300%-kal növelte bruttó megrendelési volumenét, és nyereséges volt.
Kapcsolódó cikkeink
Új vámtarifaszám alá kerül két különleges élelmiszeripari termék
2025. június 19-én jelentek meg az Európai Bizottság új végrehajtási…
Tovább olvasom >Vámmentességet kapott több francia konyakmárka Kínában, de nem mindenki örül
Szombattól életbe lépett Kínában az Európai Unióból származó brandy-importra kivetett,…
Tovább olvasom >WHO: 50 százalékos drágulást sürgetnek a dohány, az alkohol és a cukros üdítők esetében
A következő tíz évben legalább 50 százalékkal kellene növelni a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hazánk újra mentes a magas patogenitású madárinfluenzától
Magyarország ismét madárinfluenzától mentesnek minősül az Állategészségügyi Világszervezet (WOAH) előírásai…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >