Az STI Group erősíti jelenlétét Közép-Kelet-Európában
Százmilliót meghaladó lakosságával Kelet-közép-Európa vonzó piaca az európai márkáknak. Az elmúlt néhány hónapban az STI Group komoly beruházást hajtott végre csehországi csomagolás- és displaygyártó létesítményében, Rumburkban.
Az STI Česko 20 éve gyárt címkéket és csomagolóanyagokat hullámkartonból a Lengyelország Németország és a Cseh Köztársaság által határolt háromszögben.
Az STI Csoport és a CHEP CZ meghívására kilenc országból érkeztek ügyfelek november végén, hogy egy egynapos POS trendekről rendezett workshop keretében mélyebben megismerkedhessenek a rumburki létesítmény kapacitásbeli adottságaival.
„Jól ismerjük a Kelet-közép-Európai piacot – mondta Michael Apel, az STI Csoport ügyvezetője. – A gyárunk Rumburkban és a tervezőirodánk Prágában tökéletesen ki tudja szolgálni az ügyfeleinket a régióban. Ezért bővítettük a termelőüzemünket és ruháztunk be a gyárunkba 2016-ban. Mintegy 2000 négyzetméterrel növeltük termelőcsarnokunkat, alapot teremtve az STI Csoport további bővülésének Kelet-Európában. „Együtt szeretnénk növekedni vásárlóinkkal a megcélzott piacokon.” – tette hozzá Apel.
Kapcsolódó cikkeink
GKI: A kormány által támogatott nagyberuházások szétverik a helyi munkaerőpiacot
A magyar kormány az ország újraiparosításának részeként az elmúlt években…
Tovább olvasom >Tavaly 11 új üzletet nyitott a cseh Albert
Az Ahold Delhaize csoport tagja, a cseh Albert 2024-ben 11…
Tovább olvasom >4000 milliárd forintnyi új beruházás érkezik hazánkba
A tavalyi a magyarországi gazdaságtörténet második legeredményesebb éve volt a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >A kör bezárul: már a boltokban a bizonyíték, hogy a visszaváltott Szentkirályi-palackokból is újra palackok lesznek
Az újrahasznosítható anyagok begyűjtése és újrahasznosítása új szemléletet honosít meg…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >