Az STI Group elnyerte a Cannes Lions díjat és a New York Festivals arany medálját is
Az STI-csoport számára kiemelkedő esemény volt a Cannes Lions fesztivál, a világ legtekintélyesebb reklámfesztiválja: a németországi központú cégcsoport egyik csomagolási terméke elnyerte az egyik áhított fémoroszlánt.
A „Direct Lions” kategóriában a bronzoroszlánt a Serviceplan – egy müncheni központú ügynökség – csomagolási terméke nyerte meg, amely jól szemlélteti, hogyan kell megfelelni az olvasók elvárásainak. A reklámügynökség kreatív szakemberei olyan papír zsebkendős dobozt kreáltak, amely első pillantásra az új, „Under the Saffron Moon” (A sáfrány színű hold alatt) című szívszaggató regényre hasonlít, amelyet a Lübbe Publishing Group adott ki. Azonban amint felemeljük a doboz tetejét, kényelmesen hozzáférhetünk a papír zsebkendőkhöz, amelyek mindegyikére rányomtattak egy-egy idézetet a könyvből.
Egy héttel a cannes-i oroszlánok megszelídítése után az ötlet a New York Festivals zsűrijének szívét is meglágyította. A New York Festivals egy másik olyan verseny, amely a világ legkreatívabb marketing munkáját keresi. Az STI csomagolása a „Consumer Promotion” (Fogyasztói promóció) kategóriában elnyerte az arany medált.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >