Az SSP-vel együttműködve növekszik a Starbucks Európában
A világ legnagyobb kávézólánca az angol SSP-vel kötött megállapodás értelmében három éven belül 150 új üzletet nyit európai reptereket és pályaudvarokon.Az SSP korábban a Compass
csoport catering üzletágaként működött,
ma már 29 országban számos vendéglátóegységet
üzemeltet olyan márkanevek alatt mint a Upper Crust vagy
a Burger King. Az új Starbucks egységek az Egyesült
Királyságban, Franciaországban és
Németországban működnek majd. A Starbucks a
lépéstől ugrásszerű európai
értékesítésnövekedést vár,
mivel ez a cég legnagyobb licensz megállapodása
az USA-n kívül. A Starbucks nemrég egy mexikói
partnerével közösen nyitotta meg első argentin
üzletét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >