Az SSP-vel együttműködve növekszik a Starbucks Európában
A világ legnagyobb kávézólánca az angol SSP-vel kötött megállapodás értelmében három éven belül 150 új üzletet nyit európai reptereket és pályaudvarokon.Az SSP korábban a Compass
csoport catering üzletágaként működött,
ma már 29 országban számos vendéglátóegységet
üzemeltet olyan márkanevek alatt mint a Upper Crust vagy
a Burger King. Az új Starbucks egységek az Egyesült
Királyságban, Franciaországban és
Németországban működnek majd. A Starbucks a
lépéstől ugrásszerű európai
értékesítésnövekedést vár,
mivel ez a cég legnagyobb licensz megállapodása
az USA-n kívül. A Starbucks nemrég egy mexikói
partnerével közösen nyitotta meg első argentin
üzletét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >