Az SSP-vel együttműködve növekszik a Starbucks Európában
A világ legnagyobb kávézólánca az angol SSP-vel kötött megállapodás értelmében három éven belül 150 új üzletet nyit európai reptereket és pályaudvarokon.Az SSP korábban a Compass
csoport catering üzletágaként működött,
ma már 29 országban számos vendéglátóegységet
üzemeltet olyan márkanevek alatt mint a Upper Crust vagy
a Burger King. Az új Starbucks egységek az Egyesült
Királyságban, Franciaországban és
Németországban működnek majd. A Starbucks a
lépéstől ugrásszerű európai
értékesítésnövekedést vár,
mivel ez a cég legnagyobb licensz megállapodása
az USA-n kívül. A Starbucks nemrég egy mexikói
partnerével közösen nyitotta meg első argentin
üzletét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >