Az Otto megszerezte a Quelle oroszországi üzletét és a márkajogokat
A német Otto csomagküldő áruház vállalat átveszi a csődbe ment Quelle oroszországi üzletét, mellyel jelentős mértékben megerősíti és évekre bebiztosítja a nagy növekedési potenciált nyújtó oroszországi piacon élvezett vezető pozícióját.
Az Otto egyúttal biztosította magának a Quelle márkajogainak használatát a német, az orosz, valamint a kelet- és közép-európai piacokon. Az Otto használhatja a Quelle márkát, a Quelle tulajdonában lévő márkákat, például a Privileg márkát, valamint a kapcsolódó márkajegyeket, logókat és az internetes címek többségét.
Oroszországban jelentős átfedés volt tapasztalható a Quelle és az Otto árukínálata között, ezért az akvizíció nagy megtakarítási potenciált hordoz – írja az MTI Eco.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >