Az otthonról dolgozókra is gondol a népszerű kávézólánc Japánban
A japán Starbucks kávézó legújabb üzletét úgy alakították ki, hogy teljesen kontaktmentes a rendelés, az otthonról dolgozók pedig bármikos beugorhatnak egy kávéra úgy, hogy a munkát vírus szempontjából teljesen biztonságos környezetben tudják folytatni – írja az origo.
A japán Starbucks kávézólánc új üzletében számos olyan hely található, ahol laptoppal dolgozni is lehet, akár egy részlegesen lezárt fülkében is, melyet minden használat után fertőtlenítenek.
A távmunkások ezzel kiszabadulhatnak az otthon falai közül, miközben folytathatják a munkájukat és ezzel a vírusterjedés megakadályozása céljából fontos egymás melletti távolságot is megtarthatják.
A kávézólánc valószínűleg azért döntött úgy, hogy a távmunkások kényelmét jobban előtérbe helyezi, mert az elmúlt hónapok hírei arról szóltak, hogy a nagyvállalatok még hosszú ideig változatlanul távolról foglalkoztatják munkatársaikat a koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében.
A 2020. július 30-án, Tokióban megnyílt Starbucks kávézó második emeletén kialakított Smart Lounge épp ezért eléggé hasonlít egy közösségi irodához.
Az üzlet ezen részét kifejezetten a távolról dolgozók számára fejlesztették ki, különálló fülkékkel, melyekben dolgozni tudnak, de más helyiségekben csoportos találkozók, csoportos munkavégzés és virtuális konferenciák is lebonyolíthatók, néhol még projektort is lehet használni. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Élesztőalapú tejhelyettesítőt fejlesztett Japánban az Asahi
Az Asahi Group Japan új LIKE MILK nevű terméke Japán…
Tovább olvasom >3D-nyomtatott Starbucks nyílik Texasban
Futurisztikus mérföldkőhöz érkezett a vendéglátóipar: a Starbucks olyan kávézót nyit…
Tovább olvasom >Az RSZKF vírus miatt változatlanul szigorú előírások és intézkedések vannak érvényben
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) felhívja a figyelmet, hogy továbbra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >