Az otthonról dolgozókra is gondol a népszerű kávézólánc Japánban
A japán Starbucks kávézó legújabb üzletét úgy alakították ki, hogy teljesen kontaktmentes a rendelés, az otthonról dolgozók pedig bármikos beugorhatnak egy kávéra úgy, hogy a munkát vírus szempontjából teljesen biztonságos környezetben tudják folytatni – írja az origo.
A japán Starbucks kávézólánc új üzletében számos olyan hely található, ahol laptoppal dolgozni is lehet, akár egy részlegesen lezárt fülkében is, melyet minden használat után fertőtlenítenek.
A távmunkások ezzel kiszabadulhatnak az otthon falai közül, miközben folytathatják a munkájukat és ezzel a vírusterjedés megakadályozása céljából fontos egymás melletti távolságot is megtarthatják.
A kávézólánc valószínűleg azért döntött úgy, hogy a távmunkások kényelmét jobban előtérbe helyezi, mert az elmúlt hónapok hírei arról szóltak, hogy a nagyvállalatok még hosszú ideig változatlanul távolról foglalkoztatják munkatársaikat a koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében.
A 2020. július 30-án, Tokióban megnyílt Starbucks kávézó második emeletén kialakított Smart Lounge épp ezért eléggé hasonlít egy közösségi irodához.
Az üzlet ezen részét kifejezetten a távolról dolgozók számára fejlesztették ki, különálló fülkékkel, melyekben dolgozni tudnak, de más helyiségekben csoportos találkozók, csoportos munkavégzés és virtuális konferenciák is lebonyolíthatók, néhol még projektort is lehet használni. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Átfogó átalakításokkal próbálja újraéleszteni a Starbucksot Brian Niccol vezérigazgató
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol, átfogó reformokat tervez bevezetni…
Tovább olvasom >Az amerikai RTD-koktélok piacán törekszik nagyobb részesedésre a japán Suntory
A japán Suntory Holdings a szeszes italok terén megszerzett szakértelmére…
Tovább olvasom >A Starbucks nem az új CEO-val fog karbonlábnyomot csökkenteni
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol nem költözik a cég…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Az idei első félévben is töretlenül bővült a globális hotelipar
Az előző év kiugró eredményeihez képest is képes volt tovább…
Tovább olvasom >