Az összes Auchan áruházból lehet Wolton keresztül rendelni
Lezárult az a hároméves folyamat, amellyel az Auchan áruházak fokozatosan bekapcsolódtak a Wolt házhozszállításba. Április elsejétől már az összes Auchan áruházból – hiper- és szupermarketekből egyaránt – elérhetővé válik a Wolt quick commerce formátum, azaz gyors Wolt kiszállítással is lehet rendelni tartós és friss élelmiszereket, valamint napi fogyasztási cikkeket.
Az Auchan együttműködése 2022. márciusában kezdődött a Wolttal, amikor három hónapon keresztül négy áruházban tesztelték ezt az új értékesítési formát. A cél az volt, hogy az Auchan e-com szolgáltatása mellett azonnali, expressz kiszállításra is legyen mód, amivel akár 20 percen belül odaérnek a megrendelőhöz a vásárolt termékek. Akkor 2000-féle termékből választhattak a vásárlók. Az elmúlt évek során újabb és újabb Auchan üzletek kapcsolódtak be a Wolt kiszállításba, mostantól pedig már az összes Auchanból lehet Wolton keresztül is rendelni.
Amellett, hogy a Wolt kiszállítási lehetőség már a teljes Auchan hálózatra kiterjed, egyúttal a választék is megújul, illetve kibővül. Ezentúl 3200-féle terméket lehet Wolttal házhoz kérni, Budakalászon ez a szám még több, innen 4500 árut lehet rendelni. Ehhez az állandó kínálathoz jönnek még a szezonális termékek, most például a húsvéti választék.
„Ezzel az együttműködéssel vásárlóknak a Wolt biztosítja a kényelmet, az Auchan pedig a választéka legjavát. Keresett, közkedvelt, tartós és friss élelmiszerek, napi fogyasztási cikkek érthetők el a Wolt applikációban állandóan és szezonálisan is. Ezzel a szolgáltatással új vásárlói réteget tudtunk megszólítani, akár vidéken is, akik elsősorban egy kisebb bevásárlást szeretnének gyors kiszállítással lebonyolítani. Szeretném azonban hangsúlyozni, hogy áruházainkból a Wolt kiszállítás csak az egyik házhozszállítási forma. Online áruházunk lényegesen nagyobb, 25 000-féle terméket tartalmazó kínálatából országos kiterjesztésű e-com szolgáltatásunkkal továbbra is állunk vásárlóink rendelkezésére”
– mondta el Nagy Attila, az Auchan Magyarország értékesítési igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Kert & grill – szezonális lendület az Auchannál
A COVID óta a kertészkedés és a szabadtéri tevékenységek reneszánszukat…
Tovább olvasom >EU-prognózis: mérsékelt növekedés várható a globális gazdasági bizonytalanság ellenére
A fokozott globális politikai bizonytalanság és a kereskedelmi feszültségek ellenére…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >