Az ORLEN Unipetrol Csoport új igazgatósági tagja Agnieszka Bobrukiewicz
2024. szeptember 1-jétől az ORLEN Unipetrol Csoport új igazgatósági tagja Agnieszka Bobrukiewicz. Új szerepében elsősorban a csoport kiskereskedelmi szegmensének és a marketingtevékenységek irányítására összpontosít a cseh, szlovák és magyar piacokon.
Agnieszka Bobrukiewicz jól ismeri a cseh piacot és az ORLEN Unipetrol Csoportot, mivel nyolc éven keresztül dolgozott a cégcsoporton belül
„Mivel széleskörű nemzetközi tapasztalattal rendelkezem az üzemanyag és az FMCG ágazat kiskereskedelmi értékesítési szegmensében, a cseh, szlovák és magyar kiskereskedelmi piacokat fogom vezetni és támogatni annak érdekében, hogy maximalizáljuk azok potenciálját, és tovább növeljük azokat, különösen az értékesítési volumenek, árrések és piaci részesedés tekintetében”
— mondta Agnieszka Bobrukiewicz, az ORLEN Unipetrol Csoport új igazgatósági tagja. Hozzátette:
„Véglegesítjük az erős nemzetközi ORLEN márka egységesítésének folyamatát Csehországban, majd mindhárom piacra egyszerre összpontosítunk, hogy javítsuk a bevált gyakorlatok megosztását, és tovább növeljük a minőséget és az innovációt. Emellett új energiaajánlatok fejlesztésén is dolgozunk, az e-mobilitás szegmens kiépítésének részeként.”
Agnieszka Bobrukiewicz közel 20 éves nemzetközi kiskereskedelmi tapasztalattal rendelkezik, főként az üzemanyag-értékesítés és kiegészítő termékek, valamint az FMCG üzletág területén. Számos innovatív projektet vezetett, amelyek pozitív hatást gyakoroltak az értékesítési eredményekre és árrésekre. 2012 és 2019 között projektmenedzserként, majd később a Benzina töltőállomás-hálózat marketingigazgatójaként dolgozott Csehországban és Szlovákiában, ahol az új marketingstratégiák megvalósítását és a Stop Cafe, Verva, Efecta és Tank karta márkák kommunikációját irányította.
2019 és 2022 között Agnieszka Bobrukiewicz az Unimot marketingigazgatójaként tevékenykedett, mely vállalat a nemzetközi Avia töltőállomás-hálózatot üzemelteti Lengyelországban és Ukrajnában, ahol ő volt a felelőse egy új gasztronómiai- és shopkoncepció, valamint az üzemanyag és kiegészítő termékek értékesítési marketingstratégiájának megvalósításáért. 2022-től a Costa Coffee értékesítési és marketingigazgatója, valamint igazgatósági tagja volt Lengyelországban és Lettországban, mindemellett pedig olyan más országokat is támogatott, mint Csehország, Ausztria és Belgium. A Bialystoki Közgazdasági Egyetemen végzett.
Szeptember 3-tól az ORLEN Unipetrol Csoport igazgatóságának összetétele a következő:
- Mariusz Wnuk, az igazgatóság elnöke
- Zbigniew Pawłucki, az igazgatóság alelnöke
- Agnieszka Bobrukiewicz, igazgatósági tag
- Adam Jarosz, igazgatósági tag
- Tomáš Herink, igazgatósági tag
Az ORLEN Unipetrol csoport Csehország legnagyobb finomító és petrolkémiai vállalata. Fő tevékenységei a nyersolaj-feldolgozás, valamint járműüzemanyagok és petrolkémiai termékek – különösen műanyagok és műtrágyák – előállítása, forgalmazása és értékesítése, amely területeken a cseh és közép-európai piac meghatározó szereplői közé tartozik. Az ORLEN Unipetrol csoport részei a litvínovi és a Kralupy Nad Vltavou-i finomítók és termelőüzemek, a pardubicei Paramo, a Spolana Neratovice, az otrokovicei REMAQ, valamint két kutatóközpont Litvínovban és Brünnben. Az ORLEN Unipetrol üzemelteti továbbá az ORLEN Benzina töltőállomás-hálózatot Csehországban, valamint az ORLEN töltőállomásokat Szlovákiában és Magyarországon. Az ORLEN Unipetrol közel 6000 embert foglalkoztat, nagy hangsúlyt fektet a társadalmi felelősségvállalásra, ezért egyenlő figyelmet fordít a fenntartható fejlődést, az oktatást, a helyi közösségeket ápoló és környezetvédelmi kezdeményezésekre. 2005-ben az ORLEN Unipetrol az ORLEN Csoport tagja lett, amely Közép-Európa legnagyobb nyersolaj-feldolgozója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >2025-ben magához térhet a fogyasztás
Mi jellemezte a magyar gazdaságot az elmúlt negyedévben? Mikor kap…
Tovább olvasom >