Az óriáslánc is megmozdult
Ki ne hallott volna a hosszú, hideg áztatással készülő kávéról, a még nálunk is használt angol nevén cold brewról. Kultuszát mi is taglaltuk – hazánkban is sok kávézóban készítik -, tőlünk nyugatra pedig alumínium- és papírdobozos kész változatban is kapható, sőt üvegpalackokban is.
Mostantól feltehetően nem is kell többet győzködni az olvasót, hiszen az már nyilvánvalóan jelent valamit, hogy a trend a McDonald’s ingerküszöbéig is elért: a világ legnagyobb gyorsétteremlánca kétféle cold brew kávé frozen (jégkásás) változatát is kínálja a nyáron sok amerikai üzletében.
Az mindenképpen érdekes, hogy a Mekinek nincsen hagyományos cold brew kávéja. Így aztán lehet talán némi alapja a szakemberek fanyalgásának az alapanyagokat illetően, ám a két ital ára a nagy „kávés” konkurensekéhez képest jóval alacsonyabb. Márpedig ez a lánc számára ez a legfontosabb, hiszen ezek a termékek is az egy évtizede tartó – és egyébként számos remek innovációt is hozó – kávé-háború szülöttei a McDonald’s, a Starbucks és a Donkin Donuts között.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NKFH: élelmiszer-biztonsági razzia a nyári szezonban, elsősorban a fagylaltozókban és strandbüfékben
A fogyasztók biztonságának védelme érdekében országos ellenőrzést végez a Nemzeti…
Tovább olvasom >Az Insura.hu: a külföldi nyaralást tervezők a tavalyinál 5-6 százalékkal magasabb utasbiztosítási díjakkal számolhatnak
A külföldi nyaralást tervezők idén a tavalyinál 5-6 százalékkal magasabb…
Tovább olvasom >Hegyi Zsolt: a Balatonról hazainduló utasok tömegeihez igazítja a közlekedési rendet a MÁV-csoport
Pünkösdhétfőn a Balaton térségéből hazainduló utasok tömegeihez igazítja a közlekedési…
Tovább olvasom >