Az óriáslánc is megmozdult

Szerző: Trademagazin Dátum: 2018. 06. 18. 10:10

Ki ne hallott volna a hosszú, hideg áztatással készülő kávéról, a még nálunk is használt angol nevén cold brewról. Kultuszát mi is taglaltuk – hazánkban is sok kávézóban készítik -, tőlünk nyugatra pedig alumínium- és papírdobozos kész változatban is kapható, sőt üvegpalackokban is.

Mostantól feltehetően nem is kell többet győzködni az olvasót, hiszen az már nyilvánvalóan jelent valamit, hogy a trend a McDonald’s ingerküszöbéig is elért: a világ legnagyobb gyorsétteremlánca kétféle cold brew kávé frozen (jégkásás) változatát is kínálja a nyáron sok amerikai üzletében.

Az mindenképpen érdekes, hogy a Mekinek nincsen hagyományos cold brew kávéja. Így aztán lehet talán némi alapja a szakemberek fanyalgásának az alapanyagokat illetően, ám a két ital ára a nagy „kávés” konkurensekéhez képest jóval alacsonyabb. Márpedig ez a lánc számára ez a legfontosabb, hiszen ezek a termékek is az egy évtizede tartó – és egyébként számos remek innovációt is hozó – kávé-háború szülöttei a McDonald’s, a Starbucks és a Donkin Donuts között.

Kapcsolódó cikkeink