Az organikus élelmiszerek mellett kampányol a Lidl
Új kampányt indított a Lidl, hogy ráirányítsa a figyelmet a helyben termesztett, organikus élelmiszerekre.

A helyi gazdákat támogatják
A kampány elsősorban a Bioland termékekre fókuszál majd, és az azok mögött álló gazdákra.
A Lidl 2018-ban lépett partnerségre a Biolanddal annak érdekében, hogy magas minőségű termékeket kínáljon és segítse a gazdákat a fenntartható, organikus gazdálkodásra való átállásra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Október 17-én indul a Lidl első mozgóboltja Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olcsót vagy hazait? – válaszút előtt a szlovák élelmiszer-kereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Október 17-én indul a Lidl első mozgóboltja Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magasan ragadt a lakosság által érzékelt áremelkedés indexe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kijött a friss VOSZ Barométer – A makroszámok ellenére bizakodók a VOSZ tagvállalkozásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >