Az organikus élelmiszerek mellett kampányol a Lidl
Új kampányt indított a Lidl, hogy ráirányítsa a figyelmet a helyben termesztett, organikus élelmiszerekre.
A kampány elsősorban a Bioland termékekre fókuszál majd, és az azok mögött álló gazdákra.
A Lidl 2018-ban lépett partnerségre a Biolanddal annak érdekében, hogy magas minőségű termékeket kínáljon és segítse a gazdákat a fenntartható, organikus gazdálkodásra való átállásra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Megnyitotta első outlet üzletét a Lidl Csehországban
Megnyílt a Lidl első outlet formátumú üzlete Prágában, a Štěrboholy…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >