Az organikus élelmiszerek mellett kampányol a Lidl
Új kampányt indított a Lidl, hogy ráirányítsa a figyelmet a helyben termesztett, organikus élelmiszerekre.

A helyi gazdákat támogatják
A kampány elsősorban a Bioland termékekre fókuszál majd, és az azok mögött álló gazdákra.
A Lidl 2018-ban lépett partnerségre a Biolanddal annak érdekében, hogy magas minőségű termékeket kínáljon és segítse a gazdákat a fenntartható, organikus gazdálkodásra való átállásra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Szakértőtől kaphatnak tanácsot a vásárlók a Lidl-től állateledel témában
A Lidl Magyarország újabb lépést tesz a felelős kisállattartás további…
Tovább olvasom >Új tájfajta paradicsom került a Lidl polcaira – a Herencsényi palánták a biodiverzitásért
A tájfajták sokszínűsége kulcsszerepet játszik a folyamatosan változó környezethez, időjáráshoz…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
A HELL ENERGY is reagált az energiaitalra vonatkozó új szabályra
A magyar Országgyűlés döntése értelmében mostantól Magyarországon törvény tiltja a…
Tovább olvasom >Itt a SPAR QUICK AND EASY: konténerbolt, ami megváltoztatja, amit a vásárlásról gondoltunk
Van élet a stadionbüfén túl! A SPAR idén tavasszal nemcsak szurkol, hanem jelen…
Tovább olvasom >Vámháború árnyékában – Felforgatja-e a világgazdaságot az amerikai protekcionizmus?
Új szakaszába lépett az Egyesült Államok és Kína között évek…
Tovább olvasom >